Контрольна робота за тему: Україна в роки Другої Світової війни. Варіант 2..

Додано: 22 травня 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 312 разів
17 запитань
Запитання 1

Окупаційні зони - це

варіанти відповідей

таємний уповноважений іноземної держави,який на території даної держави спрямовує діяльність своїх агентів.

план колонізації «життєвого простору» на Сході.

адміністративно-територіальні зони, створені нацистами після окупації України.

добровільне співробітництво і загарбниками на окупованих ними територіях.

Запитання 2

Поставте події в хронологічній послідовності:

А) було визволено перше українське село Півнівка.

Б) гітлерівці зайняли Харків;

В) німецькі війська захопили останнє українське місто;

Г) приєдноно Західну Україну до УРСР

варіанти відповідей

Г, Б, А. В.

Г, Б, В. А.

Г, В, Б. А.

Г, А, В. Б.

Запитання 3

Ставлення німецького керівництва до «Акта проголошення Української держави»

варіанти відповідей

засудження, тиск на ініціаторів, що призвів до його скасування;


засудження, уряд розігнаний, С. Бандера, та інші діячі арештовані, почалися масові репресії проти членів ОУН-Б та ОУН-М;


засудження, уряд розігнаний, С. Бандера, Я. Стецько та інші діячі арештовані, почалися масові репресії проти членів ОУН-Б;


) схвалення, підтримка дій членів ОУН-Б, згода на надання Україні автономії.


Запитання 4

Представниками національної течії українського Руху Опору були:

варіанти відповідей

Т. Строкач, С. Ковпак, О. Сабуров.

Є Коновалець, М. Галущинський, К. Левицький

)М. Кирпонос, М. Ватутін, С. Тимошенко

А. Мельник, Т. Бульба, Р. Шухевич

Запитання 5

Ставлення західноукраїнського населення до приходу Червоної армії в 1939р.

варіанти відповідей

більшість населення зустрічала радянські війська як визволителів від нацистської неволі, але згодом почала ставитись дуже обережно через політику радянської влади.


значна частина населення зустрічала радянські війська з недовірою, однак швидко змінилося ставлення з негативного на позитивне, оскільки радянська влада задовольняла усі демократичні прагнення;


більшість населення зустрічала радянські війська як визволителів, об’єднувачів українських земель, але швидко ставлення змінилося через масові репресії.


значна частина населення зустрічала радянські війська зі зброєю руках, але згодом примирилася з новою владою;


Запитання 6

До даного визначення оберіть термін.«не залишати ворогові жодного паровоза, вагона... , кілограма хліба. ні літра пального....».

варіанти відповідей

"Окуповані землі"

" Спалені землі"

"Спустошені землі"

"Знищені землі"

Запитання 7

Поставте події в хронологічній послідовності:

А) радянські війська залишили Крим;

Б) Створено радянською владою області у Західній Україні

В) проголошено Українську державу у Львові;

Г) визволено Харків.

варіанти відповідей

Б, Г, А, В.

Б, А, В, Г.

Б, В, А, Г.

Б, В, Г, А.

Запитання 8

Кому належить даний вислів.

«»Боже мій, скільки нещастя народу принесли наші тупоголові воєначальники і скільки ще принесуть».

варіанти відповідей

С. Штеменко,   

О. Довженко

В. Тупиков,    

М. Кирпонос  

Запитання 9

До складу якого адміністративного утворення входили окуповані гітлерівцями Львівська, Станіславська, Тернопільська області..

варіанти відповідей

Рейхскомісаріат «Україна»,

Дистрикт «Галичина»,

Губернаторство «Трансністія».

Запитання 10

Підрозділи УПА розгорталися...

варіанти відповідей

Південь, Волинь, Галичина.;

Полісся, Волинь, Буковина;

Полісся, Волинь, Галичина.

Поділля, Волинь, Галичина.

Запитання 11

Поставте події в хронологічній послідовності:

А) визволено від німців Крим;

Б) створення УПА;

В) було визволено перше українське село Півнівка;

Г) визволено Львові.

варіанти відповідей

Б, В, Г, А.

Б, А, В, Г.

Б, В, А, Г.

Б, Г, А, В.

Запитання 12

Досягнення українських вчених періоду війни:

варіанти відповідей

Налагодження автоматичного дугового зварювання корпусів танків Т-34 під флюсом;

Створення серії середніх підводних човнів «Щука»;

Розроблення системи залпового реактивного вогню «Катюша»;

Налагодження автоматичного дугового зварювання корпусів танків Т-35 під флюсом.

Запитання 13

Голокост - це

варіанти відповідей

мета якої передбачити напад суперника.

адміністративно-територіальні зони, створені нацистами після окупації України.

планомірне та організоване знищення єврейського населення в роки Другої світової війни.

таємний уповноважений іноземної держави,який на території даної держави спрямовує діяльність своїх агентів.

Запитання 14

Які битви відбулися на початковому етапі Другої світової війни на території України?

1) Танкова битва в районі Рівне-Дубно-Броди-Луцьк.

2) Битва на Курській дузі.

3) Битва за Дніпро.

4) Оборонні бої біля Рави-Руської.

5) Сталінградська битва.

6) Оборона Києва. 

варіанти відповідей

1,3,6.

1,2,6.

1,4,6.

1,4,5.

Запитання 15

До складу якого адміністративного утворення входили окуповані гітлерівцями Чернівецька, Одеська. області, західні райони Миколаївщини та північні райони Вінниччини.

варіанти відповідей

Рейхскомісаріат «Україна

Дистрикт «Галичина»,

Губернаторство «Трансністія».

Запитання 16

До даного визначення оберіть термін.

Особи вивезені гітлерівцями зі східних окупованих територій під час Другої світової війни на примусові роботи до Німеччини.

варіанти відповідей

Полонений

Остарбайтер

Захоплений

Поневолений

Запитання 17

Виберіть правильне твердження

варіанти відповідей

В. Солов’яненко збірка «В годину гніву», М . Рильський збірка «Світла зброя», «Слово про рідну матір», поема «Жага»; П. Тичина поема «Похорон друга»; О. Вишня «Зенітку»;

В. Сосюра збірка «В годину гніву», Л. Українка збірка «Світла зброя», «Слово про рідну матір», поема «Жага»; П. Тичина поема «Похорон друга»; О. Вишня «Зенітку»;

В. Сосюра збірка «В годину гніву», М . Рильський збірка «Світла зброя», «Слово про рідну матір», поема «Жага»; П. Тичина поема «Похорон друга»; О. Вишня «Зенітку»;

В. Сосюра збірка «В годину гніву», М . Рильський збірка «Світла зброя», «Слово про рідну матір», поема «Жага»; П. Тичина поема «Похорон друга»; Г.Павличко «Зенітку».

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест