Укажіть автора та назву твору, де розповідається про Юлька, Стефка, Лілі, Славка
Укажіть автора та назву твору, де розповідається про Вітька, Федька, Галю, Петра.
Укажіть автора та назву твору, де розповідається про Лавріна, Грицька, Настасію.
"Малювалися хлопцеві коні. Билинні, гривасті,—таким тільки богатирів носити на широких спинах. І тонконогі, з підтягнутими животами, з гарячими, розтривоженими кругами очей. І маленькі, тихі, з похиленими головами, з непідкованими копитами".
Про кого йдеться в уривку?
"А іншого разу вона надумала ставити п’єсу про Попелюшку, і, звичайно, головна роль належала їй. Однак виявилося, що по ходу дії Попелющці необхідно співати. А ..., на жаль, уміла, все на світі, крім цього".
Про кого говориться у цитаті?
"У п’ятому класі залишився на другий рік. Носив у кишені цигарки — що батько забував на столі, те й потрапляло до ... кишені".
Про кого йдеться в уривку?
Про кого йдеться в уривку: " Натягнув черевики з ковзанами. Ноги підгиналися, не слухались, кривуляли. Прикушував губу, стояв якусь мить зажмурки з болю, а тоді таки йшов. Вибирався з дому крадькома, аби ніхто не довідався, повертався, то вже геть сили не мав, а наступного дня знову йшов на лід"?
Про кого говориться: "...мужчина з життєвим стажем в чотирнадцять неповних років, мирно захропів на всю хату з піском на животі, та так, ніби не йому завтра доведеться із зброєю в руках ставати до бар’єра..."?
Про кого говориться: "...вибирав книги на свій смак і ковтав їх десятками. Міг терпляче лежати на одному боці цілий день і ще терплячіше читати семисотсторінковий роман, від обсягу якого у ... йшов мороз по спині. І хоч часто ... не розумів прочитаного, але це не відбивало в нього охоти до читання. Особливо багато читав ... про кохання і вважав себе в цім ділі знавцем-теоретиком"?
Кому належать слова:" Поети так тяжко вмирають, і нема їм на цьому світі місця, бо вони нетутешні "?
Кому належать слова:" Якби я міг, ...якби я міг, то з великою насолодою розчерепив би вам оцим келепом голову. Ви мені ненависні! Ви і весь наш задрипаний Люботин! Я проклинаю вас!"
Кому належать слова:" Скоро зима. Все замете, все вибілить. І душу мою вибілить або й так зоставить, якщо вона біла, га?.. Чому мовчите? Вам ліпше знати, чи біла в мене душа..."?
Кому належать слова:" Одного дракона на всю державу замало. Де взяти ще стільки драконів, аби кожен з нас мав кого розіп’ясти? Де взяти стільки іуд, аби мали на кого перекласти провину? Коли народ не має кого проклинати, сили його підупадають. Боже! Пошли нам драконів!"?
Про кого говориться у цитаті :" Цілісінький день, до темряви, ходити по колу, топтати власні сліди — в цім було щось принизливе. А ще принизливіше котити заставленого корзинами та бідонами воза серединою ранкової міської вулиці..."?
"Головне, щоб він ... знав про свою білизну, а про чуже око краще лишитися колишнім", - так думав
Людина в суспільстві, її знеособлення, свобода й неволя, особистість і натовп, дійсність та мрії - це проблеми, підняті у творі
Звеличення благородства, самопожертви, людяності, які перемагають зраду, жорстокі закони й підступність - це ідея твору
Поетизація щирості й неповторності перших юнацьких почуттів - це ідея твору
” Якщо зла не буде, то звідки добро пізнаєш?” - головна думка твору
Автобіографічним є твір
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома