Що нагадує початок оповідання "Скарб"
Вкажіть експозицію оповідання
За жанром "Мишка"
Яка проблема не порушується автором у творі "Мишка"
Назвіть рядок, у якому визначено експозицію твору "Мишка"
Куди пішла жити мишка з родиною
У якому творі Л.Костенко виражена ідея зіткнення неповторності і буденності?
Виберіть, з чого крила має людина( "Крила")
Слова мишки «Одні з голоду гинуть, а а другі папір у ящик ховають» засуджують людей, які:
(у творі "Мишка" Б.Лепкого)
Слова господаря «От бачиш, і війна на щось придається. Перше ми за рік не заробили стільки, що тепер за місяць. Розбагатіємо» свідчать:
(у творі Б.Лепкого "Мишка")
Які прислів’я та приказки характеризують мишку?
(у творі Б.Лепкого "Мишка")
Мишка після візиту жінки з міста відчувала:
(у творі "Мишка" Б.Лепкого)
«… обшарпана спідниця та полатана сорочка» жінки з міста свідчить про те, що вона:
(у творі Б.Лепкого "Мишка")
За що господар дорікав жінці після завданої мишкою шкоди? Оскільки вона не:
(у творі Б.Лепкого "Мишка")
«Добре, що діти сплять, а то ще б навчилися... як люди»:
(у творі Б.Лепкого "Мишка")
Гроші хазяїн хати, де була нора мишки, ховав:
(у творі Б.Лепкого "Мишка")
Правильними є всі твердження, ОКРІМ
У вірші "Крила" Ліни Костенко НЕМАЄ образу:
З чого робила Анна кольорові миші?
З чим порівнює Л. Костенко сад після дощу у вірші "Дощ полив"?
"Корів розсипана квасолька доганяє хмари у полях" - це художній засіб:
Ліна Костенко стверджує, що кожна людина має
Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1 «Крила»
2 «Дощ полив»
3 «Чайка на крижині»
4 «Кольорові миші»
А Струшується сад, як парасолька.
Мокрі ниви і порожній шлях…
Б Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.
В Більше тебе не буде
Завтра на цій землі…
Г І той сусід сказав тоді у тиші:
– Панове судді, я її привів…
Д - Дивна людино!
Я ж маю крила.
Події у казці "Мишка" Б. Лепкого відбуваються в такій послідовності:
1. Помста, яку завдала Мишка господарю.
2. Збагачення господаря під час війни.
3. Опис умов, у яких жили люди.
4. Злість господаря. Мишка покидає свою домівку.
5. Зустріч із подругами.
Чайка дивувалася із застереження бути обережною на крижині, бо:
Словами «Живе на землі, / Сама не літає,/ А крила має, / А крила має!», описано
Установіть відповідність між сюжетними складовими та уривками з казки «Мишка»
1 зав'язка
2 розвиток дії
3 кульмінація
4 розв'язка
А «Була собі мишка»
Б «Моргнула на дітей, і вони шнурочком вибігли крізь відчинені двері на поле»
В « - От бачиш, і війна на щось придасться… Розбагатіємо…» - і ховає гроші в ящик під ліжко
Г «В хаті чужим духом пахне»
Д «А жінка говорила, мовби за труною ішла: - Змилосердіться…У мене хвора дитина… Най би хоч перед смертю напилося…»
Установіть відповідність між елементами сюжету та уривком з твору
1 зав'язка
2 розвиток дії
3 кульмінація
4 розв'язка
А «Завидуєте щастю мого Павлуся, а ніхто б не схотів бути Павлусем»
Б «Послав їм Господь на втіху одного синка»
В «Так через той-то мед занедужала небога та й вмерла»
Г «Доріс Павлусь до парубка»
Д «Щаслива нитка до смерті не вірвалась»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома