Тарас Шевченко народився
Т.Г.Шевченко був викуплений з кріпацтва
Слова "Він був сином мужика - і став володарем у царстві Духа. Він був кріпаком - і став велетнем у царстві людської культури..." належать
Максим Залізняк та Іван Гонта є центральними образами історичної сюжетної лінії твору Т.Шевченка
Трагічна історія покритки - це тема твору Т.Шевченка
Т.Г.Шевченко в поемі "Катерина" порушує проблему
У вступі-зверненні до дівчат (поема "Катерина") Тарас Шевченко
Основою для написання Т.Шевченком поеми "Гайдамаки" стали
Тема селянського повстання лежить в основі
Кульмінація вірша "Заповіт" Т.Шевченка зосереджена у словах
Ідеєю вірша "Заповіт" є
Своєрідність композиції поеми "Кавказ" є
У рядках з поеми "Кавказ" "Лягло костьми / Людей муштрованих чимало/ А сльоз, а крові? Напоїть / Всіх імператорів би стало / З дітьми і внуками, втопить / В сльозах удов*їх" автор втілює ідею
Поема "Кавказ" присв*ячена
Сам Т.Г.Шевченко назвав твір "Сон" ("У всякого своя доля..")
Ліричний герой твору "Сон" ("У всякого своя доля...") проліає над
У вступі та епізоді в Петербурзі ліричний герой твору "Сон" ("У всякого своя доля...")
"Цар волі" ( за твором "Сон" ("У всякого своя доля...") -це
У творі "І мертвим, і живим.." Т.Г.Шевченко звертається до всіх українців, але насамперед до
Коли йдеться про нащадків гетьманів ("І мертвим, і живим") Т.Шевченка обурює те, що вони
У словах своя хата / чуже поле поле, своя / чужа "правда, і сила, і воля" ("І мертвим, і живим...") автор застосовує
Поштовхом до написання Т.Шевченком вірша "Заповіт" стала
Рядки "Той мурує, той руйнує,/ Той неситим оком / За край світа зазирає, - / Чи нема країни, / Щоб загарбать..." взято з твору Т.Г.Шевченка
Рядки "Дивлюсь, цар підходить / До найстаршого... та в пику / Його як затопить!.." взято з твору Т.Шевченка
Рядки "Борітеся - поборете, / Вам Бог помагає! / За вас слава / І воля святая!" взято з твору Т.Г.Шевченка
Рядки "Якби ви вчились так, як треба, / То й мудрость би була своя" взято з твору Т.Шевченка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома