На скільки розрядів поділяються займенники?
Займенники можуть уживатися замість усіх нижче згаданих самостійних частин мови, окрім
Виберіть правильну думку
Займенниками є всі слова рядка
З’ясуйте , яким членом речення виступає виділений займенник
Добре тому ковалеві, що на обі руки кує.
Усі займенники є особовими
Присвійний займенник є в кожному рядку, ОКРІМ
Разом треба писати всі займенники рядка
Через дефіс треба писати всі займенники рядка
Окремо треба писати всі займенники рядка
Допущено орфографічну помилку в словосполученні
До одного розряду належать усі займенники в рядку
До одного розряду належать усі займенники в рядку
Неозначені займенники творяться від
Заперечні займенники творяться від
Виділений займенник належить до одного розряду в усіх реченнях, ОКРІМ
До одного розряду належать займенники
Укажіть займенники в давальному відмінку
Три займенники вжито в реченні
Зворотний займенник ужито в реченні
Вкажіть, в якому рядку всі займенники присвійні
У реченні Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися, але будь-хто без Батьківщини - ніщо. немає
Займенники є у реченнях
Правильно написані займенники у рядку:
Який займенник при відмінюванні не має називного відмінка?
Яку роль у мовленні виконують відносні займенники?
Виділений займенник виступає
До тебе, Україно, наша бездольная мати,
Струна моя перша озветься
Установіть відповідність між виділеними в реченнях займенниками і синтаксичною роллю, яку вони виконують.
Речення:
1) Я – не ти.
2) У всякої пташки – свої замашки.
3) Хто землю удобрює, тому й земля повертає.
4) Як сокіл змокне, то й ґава його вдзьобає.
Члени речення:
А) підмет
Б) присудок
В) додаток
Г) означення
Д) обставина
Установіть відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.
Вид займенників:
1) особові
2) вказівні
3) відносні
4) неозначені
Займенники:
А) хто, котрий, скільки, що
Б) вони, ми, вона, ти
В) ніхто, ніякий, ніщо, ні на кому
Г) оцей, такий, цей, стільки
Д) хтозна-де, будь у кого, хтось
Правильною є форма займенника в словосполученні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома