1. Сучасний «Кобзар» розпочинається твором
2. Зустріч Т.Шевченка з ким «перевела його через той Рубікон, що межував людей з кріпаками, темряву із світлом, волю з неволею»?
3. Укажіть, з якого твору рядки: «Учітесь, читайте,/ І чужому научайтесь, /Й свого не цурайтесь"
4. Головна думка поеми Т. Шевченка «Кавказ»:
5. Визначте, кому адресоване послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…»
6. Укажіть рядки з твору, який присвячено В.Жуковському
7.Укажіть, як друзі здобули гроші для викупу Т. Г. Шевченка з кріпацтва.
8.Образ «землячків-перевертнів» розкрито творах
9.Провідною думкою послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…» є:
10. 5.04.1847р. у житті Т.Шевченка
11. За картину «Циганка-ворожка» Т.Шевченко отримав
12. Міфічний герой згадується творі
13. Дві типові долі матері-кріпачки зображено у творі
14. Марко, Катерина - герої твору
15. Ліричний герой не скаржиться на долю, а усвідомлює сувору школу життя у творі
16. Омофором ("Ісаія. Глава 35") - це
17. Хто за словесним портретом: ”Біга... боса лісом,/
Біга та голосить; /То проклина....,/ То плаче, то просить” ?
18. Укажіть художній засіб: "І потече сторіками кров у синє море"
19. Укажіть художній засіб: "Одцурається брат брата/ І дитини мати"
20. Визначте художній засіб у рядках: "І вам слава, сині гори,/ Кригою окуті"
21. Образи-символи: " московська отрута", "чурек і сакля", "батюшки-царі", "гончі", "псарі"- властиві поемі
22. Усі твори мають присвяти, окрім
23. Укажіть, коли вперше у Чернівцях публічно вшанували пам'ять Кобзаря
24. Зображення ідилічної картини прийдешнього у творі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома