ГР1 - Дослідження ситуації та створення математичних моделей
ГР2 - Розв’язання математичних задач
ГР3 - Інтерпретація та критичний аналіз результатів
ГР1 - У класі 36 учнів. З них 2/3 люблять математику. Скільки учнів люблять математику?
ГР1 - Яка частина прямокутника заштрихована, якщо його поділено на 8 рівних частин і 3 з них заштриховані?
ГР1 - Яблуко розрізали на 5 частин. Хлопчик з'їв 3 частини. Як це записати у вигляді десяткового дробу?
ГР1 - У групі з 40 учнів 25% люблять історію. Скільки учнів люблять історію?
ГР2 - Обчисліть:
ГР2 - Виконайте дію:
ГР2 - Скільки становить 3/4 від 32?
ГР2 - Знайдіть число, якщо 2/5 цього числа дорівнює 20.
ГР3 - Учень виконав обчислення. Чи правильний результат?
ГР3 - Учениця виконала обчислення. Чи правильний це результат?
ГР3 - У класі 30 учнів. Учень сказав, що 2/3 учнів — це 15 осіб. Чи правильне твердження?
ГР3 - Виразіть частину, яку становлять заштриховані квадрати на малюнку, якщо заштриховано 3/5 площі. Що означає цей результат?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома