Знайдіть значення виразу: - 12,5 * 0,8 + 4,9 * ( - 1,6)
Розвяжіть рівняння: ( х - 2 ) ( х + 4) = 0
Чи правильна нерівність: - 3 ⅘ : ( - 7) < 0
На скільки корінь рівняння: - 7 * х = - 56 менший за корінь рівняння: х : ( - 2) = - 14
Знайдіть добуток усіх цілих чисел, які більші за число: - 4 і менші від числа 11
Порівняйте значення двох виразів:
1 вираз) 14 * ( - 124) * ( - 5) : ( - 1) * ( - 9) : ( - 43) * 25 * 48 * (- 888) * ( - 68)
2 вираз) 19 * ( - 12, 76) * ( - 35) : ( - 0, 0054) * 7 : ( - 61) * 358
Знайдіть значення виразу: - 512 : 256 + ( - 201) : 67 - 968 : ( - 22)
Знайдіть суму всіх цілих чисел, менших від числа 74, 78 і більших за число: - 96, які діляться на 10
Значення якого з наведених виразів дорівнює 0?
Яка з наведених рівностей правильна?
У якому з наведених випадків множення чисел виконано неправильно?
Обчисліть вираз, якщо число 4,6 поділили на ( - ¾ ), потім додали половину початкового числа і ще додали ⅚ ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома