Визначте знак суми чисел ⅝ і -1½
Порівняйте значення числових виразів: -12 056 + 6078 і 6078 + ( - 1256)
Виконайте додавання: -103,77 + 24,609 + ( - 6,33) + 90,391
Розв’яжіть рівняння: х - 1,51 = 0,99
Складіть числовий вираз і знайдіть його значення: до суми чисел 1,2 і 5 ⅕ додайте суму чисел -6,4 і -1 ⅔
Оля задумала число, яке спочатку змінила: на -35, а потім на 90, і знову передумала і змінила на -140. Як змінилось число?
Накресліть координатну пряму. Позначте на ній точки А(5,2) і В(-4,5). Побудуйте точку С, координата якої дорівнює різниці координат даних точок.
Обчисліть: -7 ⅗ + | - 5,1 | + | -7,5 |
Виконайте віднімання: 2,348 - ( - 5,652 ) - ( - 10,5) - ( - 35,5)
Обчисліть: 0,25 - | - 3,6 | + ( - 5 ) - | - ¼ |
Знайдіть суму найбільшого від'ємного цілого трицифрового числа і найменшого додатного цілого двоцифрового числа.
(підказка: уявіть від'ємні числа на координатній прямій і пригадайте, яке число є більшим)
Висота гори Говерли становить 2061 м. Різниця у висоті г. Говерли і г. Петрос становить 41 м. Яка висота г. Петрос?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома