контрольна з методики

Додано: 24 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 21 раз
20 запитань
Запитання 1

Види атаки звуку.

варіанти відповідей

голосна

притишена

тверда

слаба

придихальна

м'яка

Запитання 2

Типи співацького дихання бувають:

варіанти відповідей

ключичне

грудне

нижньореберне

грудо-діафрагматичне

Запитання 3

Для співу слід використовувати ...... тип дихання.

варіанти відповідей

верхньогрудне

ключичне

грудне

костальне

нижньореберне-діафрагматичне

абдомінальне

клавікулярне

Запитання 4

Результат правильного типу дихання, звукоутворення і резонансу голосу називається...

варіанти відповідей

атака звуку

співоча постава

співоча опора

голосовий апарат

Запитання 5

Правила інтонування звуків мелодії називається...

варіанти відповідей

гармонічний стрій

вертикальний стрій

мелодичний стрій

умови збереження строю під час співу

Запитання 6

Як в мелодичному строї МАЖОРУ інтонуються І-IV-V ступені?

варіанти відповідей

з тенденцією до підвищення

"високо"

"стійко"

"низько"

з тенденцією до пониження

Запитання 7

Як в мелодичному строї МІНОРУ інтонується І ступінь?

варіанти відповідей

"стійко"

"низько"

"високо"

Запитання 8

Гармонічний стрій - це

варіанти відповідей

правила інтонування інтервалів та акордів

правила інтонування інтервалів мелодії

чистота інтонування

система інтонування інтервалів в мелодії

Запитання 9

Однакова кількість голосів в партії потрібна для...

варіанти відповідей

досягнення чистоти мелодичного строю

досягнення чистоти гармонічного строю

досягнення вокально-хорового ансамблю

Запитання 10

Врівноваженність сили звучання голосів в середені партії, і узгодженність сили звучання вокальних партій в загальному ансамблі - це...

варіанти відповідей

поліфонічний ансамбль

ритмічний ансамбль

динамічний ансамбль

штучний ансамбль

природній ансамбль

повний (загальний ансамбль)

Запитання 11

Музичними називаються звуки, в яких ясно виражений основний тон - це

варіанти відповідей

звуки (м) та (н)

звуки (з) та (с)

звуки (а) та (у)

звуки (о) та (і)

Запитання 12

Яким звуками слід приділяти особливу увагу при співі?

варіанти відповідей

голосним

приголосним

шиплячим

свистячим

буквосполученням приголосних

чітку вимову закінчення слів у кінці музичної фрази

звукам (є), (а), (і)

звукам (р), (к), (л)

Запитання 13

Мелодичними, гармонічними і комбінованими - є

варіанти відповідей

стрій

ансамбль

розспівки

співацьке дихання

Запитання 14

Розспівку вокально-хорового колективу слід робити для

варіанти відповідей

приведення м'язової системи голосового апарату в робочий стан

приведення м'язової системи організму в робочий стан

вокальної роботи з колективом

Запитання 15

Розспівки для корекції "відкритого" звуку в колективі....

варіанти відповідей

вправи гармонічні

вправи на (о), (у)

вправи на (е), (і)

вправи на "stассаtо"

Запитання 16

Спів "mormorando" (закритим ротом) використовують у розспівках для -


варіанти відповідей

вирівнювання звучання

відчуття темпоритму

резонування у верхніх резонаторах

чистого інтонування

Запитання 17

Завдяки яким видам роботи з вокальним ансамблем можна виробити кантиленність, уміння співати легко на stассаtо, в гнучкій динаміці та навчитись використовувати правильну позицію звуку?

варіанти відповідей

розспівкам

роботі над співочою поставою

роботі над дикцією

роботі над мелодичним строєм

роботі над гармонічним строєм

роботі над співацьким диханням

Запитання 18

На скільки етапів можна поділити роботу хормейстера при самостійному вивченні твору?

варіанти відповідей

3

2

4

1

Запитання 19

Хормейстер ретельно вивчає твір для...

варіанти відповідей

позитивної оцінки

вміння користуватись правильною схемою

розуміння змісту твору і вміння передати його співакам

вміння показувати динамічні відтінки

Запитання 20

Вивчення твору з вокально-хоровим колективом складається з ...

варіанти відповідей

вступу - основна частина - закінчення

початок - середина - кінець

розспівка - робота над дикцією- робота над образом

ескізна фаза - технологічна фаза - заключна фаза

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест