1. Чому дорівнює квадрат числа ( – 0,1)?
2. Який знак треба поставить замість * в запису
(– 2)2 * (– 3)3 ?
3. Розв’язати рівняння – 14 х = 7
4. Найти значення виразу х – 2 у, якщо х = – 2, у = – 3.
5. Встановить відповідність між виразами та їх значеннями
1) – 6 : (– 0,2) А) – 0,3;
2) – 0,6 ∙ 0,5 Б) – 0,03;
3) 60 ∙ (– 0,5) В) 30;
4) 0,15 : 5 Г) – 30.
Д) 0,03
6. 30 : (– 5) – 21 : (– 4– 3)
7. (-1,7 +3,64: (-1,4)):(-0,001)∙(-0,4)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома