Контрольні питання з теми № 51 "Надання допомоги в зоні тактичних умов. Надання допомоги в умовах бойових дій"

Додано: 4 червня 2023
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 143 рази
12 запитань
Запитання 1

Чому огляд пораненого проводять, стоячи на одному коліні:

варіанти відповідей

 задля зручності

 згідно з етикетом

допоможе здійснити фізичний вплив на пораненого в разі його неадекватної поведінки

дає змогу швидше переміститися в укриття при небезпеці

Запитання 2

План повного огляду пораненого :

варіанти відповідей

 голова; шия; руки; грудна клітка; живіт; таз; ноги;хребет, спина і сідниці.

 грудна клітка; голова; шия; таз; живіт; ноги; руки; хребет, спина і сідниці.

голова; шия; грудна клітка; живіт; таз; ноги; руки; хребет, спина і сідниці

 голова; шия; грудна клітка; живіт; таз; хребет, спина і сідниці; ноги; руки.

Запитання 3

Повний огляд має відбуватися

варіанти відповідей

до п'яти хвилин

не довше хвилини

  дві-три хвилини


 стільки, скільки потрібно часу

Запитання 4

Способи зупинки кровотечі

варіанти відповідей

  Компресійна пов'язка

Тампонування

  Бинтування

  Накладання джгута

Запитання 5

При проникаючому пораненні ока сторонній предмет, який зумовив травму...

варіанти відповідей

 не витягають

негайно видаляють

Запитання 6

Друга ступінь важкості опіку характеризується

варіанти відповідей

Сильним почервонінням шкіри

  Обвугленням тканин

  Омертвінням шкіри

Утворення пухирців з прозорою рідиною

Запитання 7

Перш ніж надавати допомогу пораненому, рятівник має

варіанти відповідей

 оцінити тактичну ситуацію

просити забезпечити вогневе прикриття зони надання допомоги

переконатися, що поранений роззброєний

евакуювати пораненого

Запитання 8

Основний пріоритет під час вторинного обстеження пораненого

варіанти відповідей

 безпека пораненого

безпека рятівника

  безпека ратівника та пораненого

 безпека усіх учасників військової операції

Запитання 9

У разі важкої гіпотермії постраждалому не можна:

варіанти відповідей

давати пити алкоголю та кави

робити масаж кінцівок

  поміщати в гарячу ванну

  розтирати тіло снігом

розтирати спиртовмісними або масляними рідинами

Запитання 10

Вкажіть ознаки ЧМТ:

варіанти відповідей

сплутаність свідомості, втрата чутливості в пальцях

втрата свідомості, рухових функцій, судоми, нудота, головний біль, втрата рівноваги

утруднене дихання, блювання, кровотеча з анатомічних отворів голови

Запитання 11

Визначте алгоритм надання допомоги, якщо в постраждалого є рани на голові та інші пошкодження:

варіанти відповідей

 1. переконатися у відсутності небезпеки;

2. зафіксувати шийний відділ хребта ;

3. провести огляд постраждалого, визначити, чи він притомний, чи дихає;

4. викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги;

5. якщо в постраждалого відсутнє дихання, розпочати серцево-легеневу реанімацію

6. накласти пов'язки на рани;

7. укрити постраждалого термопокривалом/ковдрою;

8. підтримати постраждалого психологічно;

9. забезпечити постійний нагляд за постраждалим до прибуття бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги;

10. у разі небезпеки евакуювати постраждалого на довгій транспортувальній дошці

1. провести огляд постраждалого, визначити, чи він притомний, чи дихає;

2. викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги;

3. переконатися у відсутності небезпеки;

4. зафіксувати шийний відділ хребта ;

5. якщо в постраждалого відсутнє дихання, розпочати серцево-легеневу реанімацію

6. накласти пов'язки на рани;

7. укрити постраждалого ковдрою;

8. підтримати постраждалого психологічно;

9. забезпечити постійний нагляд за постраждалим до прибуття бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги;

10. у разі небезпеки евакуювати постраждалого на довгій транспортувальній дошці

Запитання 12

Коли проводять вторинний огляд

варіанти відповідей

 після зупинки масивних загрозливих для життя кровотеч з кінцівок

  перед зупинкою масивних загрозливих для життя кровотеч з кінцівок

після перевірки дихання та ліквідації проникного поранення грудної клітки

  після евакуації пораненого

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест