Контрольний тест з теми "Множення і ділення раціональних чисел" 6-Б

Додано: 6 квітня 2021
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 649 разів
24 запитання
Запитання 1

Виконайте множення:

-0,7 ∙ 8 ∙ (-1).

варіанти відповідей

-0,56

0,56

-5,6

5,6

Запитання 2

Виконайте ділення:

-0,36 : (-0,9).

варіанти відповідей

0,4

-0,4

4

-4

Запитання 3

Чому дорівнює корінь рівняння?

-6,8 : (-х) = 1,7

варіанти відповідей

-4

40

4

-0,4

Запитання 4

Яке число треба вставити в квадратик , що рівність 6,3 ⋅ □ = 63 була правильною?

варіанти відповідей

1

10

100

1000

Запитання 5

Яке число треба вставити в квадратик , що рівність 1240   ⋅  □ = 1,24 була правильною?

варіанти відповідей

1

0,1


0,01


0,001

Запитання 6

Розв’яжіть рівняння:

х ∙ (−7) = −4,2.

варіанти відповідей

0,6

-0,6

6

-6

Запитання 7

Розв’яжіть рівняння:

(−7) ∙ х = 0,56.

варіанти відповідей

0,8

-0,8

0,08

-0,08

Запитання 8

Обчисліть: -12,5 ∙ 0  

варіанти відповідей

12,5

-12,5

0

1

Запитання 9

Обчисліть: 3,5 ∙ (-2) 

варіанти відповідей

-6

6

-7

7

Запитання 10

Обчисліть: -11 ∙ (-3)

варіанти відповідей

-22

-33

33

14

Запитання 11

Обчисліть: -100 ⋅ 0 ⋅ (-5) : (-10) 

варіанти відповідей

50

-50

-15

0

Запитання 12

Обчисліть: -3 ∙ 1 ⋅ 22

варіанти відповідей

-66

-22

66

22

Запитання 13

Обчисліть: 2/3 ∙ (-3) 

варіанти відповідей

-3⅔

-2

0

Немає вірної відповіді

Запитання 14

обчисли раціональним способом: -2.5 ⋅ (-0.52) ⋅ 4

варіанти відповідей

-5.2

5.2

52

0.52

Запитання 15

−36,18 : 6 = …

варіанти відповідей

−6,3

6,3

−6,03

–30,1

Запитання 16

Розв’яжіть рівняння:

х ∣ ∙ (−7) = −4,2.

варіанти відповідей

0,6

-0,6

- 6 і 6

- 6

-0,6 і 0,6

Запитання 17

Визначити знак результату числового виразу

– 3434 : 34 ∙ (– 246) : (– 0,2) =

варіанти відповідей

додатній

від'ємний

визначити неможливо

дорівнює нулю

Запитання 18

Визначити знак результату числового виразу

(– 143)5 =

варіанти відповідей

додатній

від'ємний

визначити неможливо

Запитання 19

На яке число потрібно поділити 56, щоб отримати (– 2)

варіанти відповідей

– 112

– 28

28

112

Запитання 20

Піднести до квадрату :

(–11)²

варіанти відповідей

121

22

–121

–22

Запитання 21

Знайдіть значення виразу:

(–1)6 ⋅ (–2)3

варіанти відповідей

8

 

  9

 

  –9

 

  –8

Запитання 22

Розв'яжіть рівняння:

х : (-15) = 1

варіанти відповідей

15

1

-15

-1

Запитання 23

Розв’яжіть рівняння:

∣ х ∣ : (−5) = −3

варіанти відповідей

15

-15

немає розв'язків

-15 і 15

Запитання 24

Знайти значення виразу:

(– 2,3 – 3,91 : (– 2,3)): ( – 0,01) ∙ (– 0,7) =

варіанти відповідей

 - 42

 85

 42

 12

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест