Контрольний тест за І семестр 7 клас

Додано: 20 січня
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
24 запитання
Запитання 1

Оригінал – це:

варіанти відповідей

а) точний список, точне відтворення, повторення чого-небудь;

б) текст, створений тією мовою, якою володіє та яку обрав автор;

в) відтворення лише основних положень тексту, його окремих частин та елементів;

г) відтворення змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови.

Запитання 2

Переклад – це:

варіанти відповідей

а) переказ на основі допоміжних текстів;

б) переказ оригінального твору;

в) авторський твір;

г) відтворення тексту іншою мовою.

Запитання 3

Переспів – це:

варіанти відповідей

а) відтворення окремих частин оригінального твору;

б) переклад, в якому зберігаються чужомовні конструкції;

в) твір, подібний до авторського, але з яскраво вираженою позицією перекладача;

г) відтворення загального змісту оригіналу без збереження деталей.

Запитання 4

Невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, фантастичну чи соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною розв'язкою – це:

варіанти відповідей

а) переспів;

б) легенда;

в) балада;

г) вірш.

Запитання 5

Робін Гуда оголосили поза законом:

варіанти відповідей

а) за полювання у лісах короля;

б) за вбивство королівського оленя;

в) за сварку з лісниками;

г) за вбивство головного лісничого.

Запитання 6

На переможця у змаганнях лучників чекає нагорода («Балада про Робін Гуда»):

варіанти відповідей

а) одруження з королевою дня, місце королівського лісника;

б) золота стріла, місце королівського лісника;

в) срібна стріла, місце королівського лісника;

г) червона троянда, місце королівського лісника.

Запитання 7

Король Лір поцікавився у своїх доньок:

варіанти відповідей

а) чи згодні вони вийти заміж;

б) як поділити між ними королівство;

в) як вчинками вони доведуть йому свою любов;

г) чи брати йому участь у військовому поході.

Запитання 8

Король Лір вигнав з дому доньку Корделію, тому що:

варіанти відповідей

а) прилюдно насміхалася над батьком;

б) вийшла заміж без дозволу;

в) збиралася захопити владу у королівстві;

г) обіцяла бути покірною та виконувати свій дитячий обов`язок.

Запитання 9

Визначити головну думку балади Ф. Шиллера «Рукавичка»:

варіанти відповідей

а) заради кохання потрібно йти на будь-які жертви;

б) справжнє кохання не потребує безглуздих жертв;

в) дама повинна вимагати цілковитої покори від свого лицаря;

г) краще смерть прийняти, ніж втратити лицарську честь.

Запитання 10

Кульмінацією у баладі «Рукавичка» Ф. Шиллера є:

варіанти відповідей

а) поєдинок лицаря з левом;

б) вхід лицаря у центр звіринця;

в) поєдинок лицаря з тигром;

г) з’ясування стосунків лицаря з дамою.

Запитання 11

Установити відповідність між твором і цитатою:

1 «Вересовий трунок»  А) «Той погляд щастя йому обіцяє…»;                                            

2 «Світязь»                   Б) «Їхав король шотландський…»;      

3 «Король Лір»             В) «Він кличе дружину, пише до князя Тугана»;

4 «Рукавичка»     Г) «Розділю я свою державу й дам обом по рівній часті».

варіанти відповідей

а) 1А 2Г 3В 4Б;

б) 1Б 2Г 3А 4В;

в) 1Б 2В 3Г 4А;

г) 1Б 2Г 3В 4А

Запитання 12

Установити послідовність подій у баладі Р. Л. Стівенсона «Вересовий трунок»:

А. «Старість життя цінує. Щоб жити, я все зроблю»;

Б. «Та ось володар шотландський… Пішов на пиктів оружно»;

В. «Лежали під квітом червоним Поснулі навік броварі»;

Г. «Крик бідолахи останній Поглинули хвилі злі»;

Д. "Владар вересового краю — Чом з вересу трунку не п'ю?".

варіанти відповідей

а) Б В Г А Д; 

б) Д А В Г Б;

в) Б Д В А Г;

г) Б В Д А Г.

Запитання 13

У баладі Р. Л. Стівенсона «Вересовий трунок» верес є символом:

варіанти відповідей

а) гарного напою; 

б) таємниці;

в) любові до рідної землі, свободи;

г) прекрасної шотландської природи.

Запитання 14

У баладі А. Міцкевича князь виїхав із Світязя, тому що:

варіанти відповідей

а) йому прийшов наказ виїхати; 

б) необхідно було рятувати свою родину від ворогів;

в) необхідно було проводити військові навчання;

г) прагнув допомогти литовському князю захистити свою землю.

Запитання 15

Як було покарано царські війська, що зруйнували Світязь?:

варіанти відповідей

а) зірвавши квітку, вони помирали від страшної раптової хвороби;

б) вони отруїлись, випивши води з озера; 

в) померли за дивних містичних обставин;

г) загинули їхні рідні.

Запитання 16

У романі Вальтера Скотта «Айвенго» зображена боротьба:

варіанти відповідей

а) лісових розбійників на чолі з Локслі та принцом Джоном;

б) лицаря Айвенго з Бріаном де Буагільбером;

в) лицаря Айвенго з принцом Джоном;

г) за трон між королем Річардом Левове Серце та його братом принцом Джоном.

Запитання 17

Седрік вигнав з дому і позбавив спадку свого єдиного сина Айвенго, тому що:

варіанти відповідей

а) Айвенго повністю зрікся саксонських звичаїв і традицій;

б) юнак відмовився брати участь у Хрестовому поході;

в) Айвенго кохав леді Ровену й пішов на службу до короля Річарда;

г) хлопець посварився з Ательстаном і викликав його на поєдинок.

Запитання 18

Тема вірша К. І. Галчинського «Пісня про солдатів з Вестерплятте»:

варіанти відповідей

а) розповідь про героїчний опір захисників з Вестерплятте;

б) трагічна доля маленької людини у вирі великої війни;

в) загибель воїнів під Вестерплятте;

г) утрата близької людини.

Запитання 19

Тема твору А. Маргул-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»:

варіанти відповідей

а) зображення страшної війни, яка змінила життя ще вчорашніх хлопчиків і дівчат, забрала в них юність;

б) розповідь про дослідження території букових лісів;

в) розповідь про почуття до коханої людини;

г) розповідь-спомин ліричного героя про рідний край, про Веймар, що затьмарюється існуванням табору смерті.

Запитання 20

Щоб допомогти Шмулю знайти його батька, Бруно зважився (Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі»):

варіанти відповідей

а) звернутися з проханням про допомогу до Павла і мами;

б) пробратися в табір в'язнів;

в) запитати про нього у лейтенанта Котлера;

г) попросити допомоги у свого батька.

Запитання 21

Як закінчилася історія про дружбу Бруно й Шмуля?:

варіанти відповідей

а) Бруно повернувся до Берліна;

б) хлопці загинули в газовій камері;

в) Бруно з допомогою батька визволив Шмуля з табору для в’язнів;

г) хлопці розлучилися назавжди.

Запитання 22

Ідея оповідання Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»:

варіанти відповідей

а) боротьба за життя мужньої, відважної, цілеспрямованої та рішучої людини; 

б) за підтримки рідних і друзів людина може здолати будь-які перешкоди;

в) подолання життєвих випробувань, здатність до порозуміння;

г) людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях.

Запитання 23

Головна думка вірша Редьярда Кіплінга «Балада про Схід і Захід»:

варіанти відповідей

а) перед сильним схиляються голови ворогів; 

б) за розбій завжди приходить розплата;

в) сторони світу не зрушать, а люди можуть знайти спільну мову;

г) сила розум переможе.

Запитання 24

У рядках вірша «Як вистоїш…Як всупереч усім…Як зможеш…Якщо вистоїш... Якщо Ти...» використано художній засіб (Редьярд Кіплінг «Якщо…»):

варіанти відповідей

а) епіфора;

б) риторичне звертання;

в) анафора;

г) інверсія.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест