Оригінал – це:
Переклад – це:
Переспів – це:
Невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, фантастичну чи соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною розв'язкою – це:
Робін Гуда оголосили поза законом:
На переможця у змаганнях лучників чекає нагорода («Балада про Робін Гуда»):
Король Лір поцікавився у своїх доньок:
Король Лір вигнав з дому доньку Корделію, тому що:
Визначити головну думку балади Ф. Шиллера «Рукавичка»:
Кульмінацією у баладі «Рукавичка» Ф. Шиллера є:
Установити відповідність між твором і цитатою:
1 «Вересовий трунок» А) «Той погляд щастя йому обіцяє…»;
2 «Світязь» Б) «Їхав король шотландський…»;
3 «Король Лір» В) «Він кличе дружину, пише до князя Тугана»;
4 «Рукавичка» Г) «Розділю я свою державу й дам обом по рівній часті».
Установити послідовність подій у баладі Р. Л. Стівенсона «Вересовий трунок»:
А. «Старість життя цінує. Щоб жити, я все зроблю»;
Б. «Та ось володар шотландський… Пішов на пиктів оружно»;
В. «Лежали під квітом червоним Поснулі навік броварі»;
Г. «Крик бідолахи останній Поглинули хвилі злі»;
Д. "Владар вересового краю — Чом з вересу трунку не п'ю?".
У баладі Р. Л. Стівенсона «Вересовий трунок» верес є символом:
У баладі А. Міцкевича князь виїхав із Світязя, тому що:
Як було покарано царські війська, що зруйнували Світязь?:
У романі Вальтера Скотта «Айвенго» зображена боротьба:
Седрік вигнав з дому і позбавив спадку свого єдиного сина Айвенго, тому що:
Тема вірша К. І. Галчинського «Пісня про солдатів з Вестерплятте»:
Тема твору А. Маргул-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»:
Щоб допомогти Шмулю знайти його батька, Бруно зважився (Джон Бойн «Хлопчик у смугастій піжамі»):
Як закінчилася історія про дружбу Бруно й Шмуля?:
Ідея оповідання Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»:
Головна думка вірша Редьярда Кіплінга «Балада про Схід і Захід»:
У рядках вірша «Як вистоїш…Як всупереч усім…Як зможеш…Якщо вистоїш... Якщо Ти...» використано художній засіб (Редьярд Кіплінг «Якщо…»):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома