Контрольно-модульна робота №2 з дисципліни "Теорія і методика виховної роботи"

Додано: 13 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 22 рази
15 запитань
Запитання 1

Яка існує кількість планів виховної роботи в школі?

варіанти відповідей

3

6

5

7

Запитання 2

Які існують в школі типи дитячих колективів?

варіанти відповідей

6

5

4

8

Запитання 3

Визначіть основні риси колективу:

варіанти відповідей

мета, діяльність, органи самоврядування, установлення певних психологічних стосунків між членами колективу;

діяльність, органи самоврядування, установлення певних психологічних стосунків між членами колективу;

мета, органи самоврядування, установлення певних психологічних стосунків між членами колективу, спільна діяльність;

Запитання 4

Визначіть, серед яких шкільних колективів виникають найтриваліші стосунки:

варіанти відповідей

колектив класу;

колективи художньої самодіяльності;

об’єднання за інтересами;

спортивні гуртки.

Запитання 5

Які існують найпоширеніші моделі розвитку взаємен між особистісю і колективом? (декілька варіантів відповідей)

варіанти відповідей

особистість підкоряється колективу (конформізм);

особистість і колектив перебувають в оптимальних стосунках (гармонія);


особистість підкоряє собі колектив (нонконформізм).


Запитання 6

Які фактори свідчать про розвиток учнівського колективу?

варіанти відповідей

мобільність при виконанні колективних справ і доручень;

товариські взаємини;

готовність долати труднощі;

прояв лібералізму відносно виконання завдань.

Запитання 7

Які функції виконує класний керівник при взаємодії з учнівським колективом?

варіанти відповідей

діагностичну, організаційну, виховну, координаційну, стимулюючу;

навчальну та виховну;

навчальну, виховну та соціалізуючу.

Запитання 8

Які існують вимоги до реалізації змісту виховної діяльності в класі? (декілька варіантів відповідей)

варіанти відповідей

урахування актуальних питань у галузі шкільної освіти та виховання, плану роботи школи;


поєднання словесних, наочних і практичних форм і методів виховання;


єдності педагогічного керівництва й самостійності учнів;

відповідності форм і методів виховання віковим особливостям школярів і рівню їх вихованості.


Запитання 9

Перерахуйте основні завдання виховної роботи в початковій школі:

варіанти відповідей

виховувати в учнів гуманні риси особистості шляхом формування миролюбних уявлень, поглядів і особливо звичок поведінки;


розвивати в дітей всебічні пізнавальні інтереси й таким шляхом сприяти збагаченню їхніх духовних потреб;


формувати риси дисциплінованості, зібраності й ретельності, що допоможе учням надбати навички ефективної навчальної праці;

формування гуманних рис особистості має здійснюватися за допомогою всіх методів виховання.


Запитання 10

Основним компонентом системи роботи класного керівника є:

варіанти відповідей

виховна година;

предмет, який він викладає;

предмет "Я у світі"

Запитання 11

Скільки основних етапів нараховує організація та проведення виховних заходів:

варіанти відповідей

підготовчий, етап проведення, підсумок заходу;

підготовчий, етап аналізу, підсумок заходу;

налаштування учасників на позитивний настрій перед проведенням, етап проведення, підсумок заходу.

Запитання 12

Бесіда (як один з методів виховної роботи)- це

варіанти відповідей

діалог, розмова вчителя й учня;

обмін інформацією;

монолог вчителя перед учнями.

Запитання 13

Колективна форма виховної роботи, активна форма організації дозвілля, засіб виховання суспільної активності учнів це -



варіанти відповідей

усний журнал;

етична бесіда;

бесіда за круглим столом;

дискусія.

Запитання 14

Для якого методу виховної роботи характерні наступні ознаки: чіткість мети, компетентність, науковий підхід до проблеми, повага до аргументів

опонента, послідовна критика міркувань учасників обговорення.

варіанти відповідей

дискусія;

бесіда;

усний журнал;

гра.

Запитання 15

Форма організації навчальної та виховної роботи, яка проводиться на природі, в музеї, на виробництві це -



варіанти відповідей

гра;

екскурсія;

диспут;

свято.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест