Координати та вектори на площині та у просторі

Додано: 14 квітня
Предмет:
19 запитань
Запитання 1

Пряма а паралельна прямій b, а пряма b перетинає площину гамма. Яке взаємне розміщення прямої а і площини гамма?

варіанти відповідей
Обов'язково перетинаються
Обов'язково паралельні
Перетинаються або паралельні
Визначити неможливо
Запитання 2

Кут між перпендикуляром і похилою дорівнює 60°, а довжина перпендикуляра 20 см. Чому дорівнює довжина похилої?

варіанти відповідей
20√3
10√3

20√2

40
Запитання 3

Точка P віддалена від усіх сторін квадрата на відстань √2 см, а від площини квадрата на відстані 1 см. Чому дорівнює сторона?

варіанти відповідей
1 см
√2 см
2 см
2√2 см
Запитання 4

Якщо дві паралельні площини, перетнути третьою площиною, то прямі перетину

варіанти відповідей

перпендикулярні

паралельні

мимобіжні

збігаються

Запитання 5

Дві паралельні площини α і β перетинають сторони ВА кута АВС в точках D і D1, а сторону ВС – відповідно в точках Е і Е1. Знайдіть довжину відрізка DE, якщо BD=12 см,  DD1=6 см, D1Е1=57 см.

(Розв'язання та пояснення до задачі запишіть в зошиті. Без розв'язання та пояснення правильна відповідь не зараховується)

варіанти відповідей

27 см

38 см

19 см

42 см

Запитання 6

1 рівень(1 бал)

Запиши номер завдання на аркуш та обери відповідь, яка вірна на твою думку

Яка точка належить осі аплікат прямокутної системи координат

варіанти відповідей

  (0; -9; 0)

 (-9;9; 0)

(-9;0; -9)

 (0;0; -9)

(-9;0;0)

Запитання 7

1 рівень(1 бал)

Запиши номер завдання на аркуш та обери відповідь, яка вірна на твою думку

Знайти відстань від точки Т(-4; 12; -1) до площини xOy

варіанти відповідей

4

1

12

8

 4√10

Запитання 8

1 рівень(1 бал)

Запиши номер завдання на аркуш та обери відповідь, яка вірна на твою думку

Який із запропонованих векторів співнапрямлений з вектором А̅А1?

варіанти відповідей

А̅1С1

 B̅B̅1

 С1̅С

B̅A̅

інша відповідь(запишіть на аркуш)

Запитання 9

2 рівень(2 бали)

Знайти координати вектора ̅n=2̅a+̅b

Дано вектори ̅а(-4;2;-1) і ̅b(3;1;4).

Обчисліть координати, а потім оберіть відповідь

варіанти відповідей

 (-1;3;3)

  (-11;5;2)

 (-5;5;2)

 (-5;5;-3)

інша відповідь(запишіть на аркуші)

Запитання 10

2 рівень(2 бали)

ABCD квадрат, КС - перпендикуляр до площини квадрата. Вкажіть усі пари перпендикулярних прямих.

Зобразіть малюнок, обчисліть та оберіть відповідь

варіанти відповідей

АК і КD

 KC i AC

  AB i BС

 BD i AB

AD i KD

Запитання 11

2 рівень(2 бали)

Знайти відстань між точками А(-4; 2; -1) і В(2; 2; -9)

Запишіть формулу, обчисліть та оберіть відповідь

варіанти відповідей

10

  2√26

4√6

  8

 2√34

інша відповідь

Запитання 12

3 рівень(2 бали)

Точки А(-8, 0, 2), В(0;4;-2) і С(0; -16; -4) є вершинами трикутника . АМ - медіана цього трикутника. Знайти довжину АМ

Зобразіть малюнок, запишіть формулу, обчисліть та оберіть відповідь

варіанти відповідей

15

 √167

5√5

 25

інша відповідь

Запитання 13

3 рівень(2 бали)

При якому значенні m вектори ̅а(m;1;2) і ̅в(2;-m;2) будуть перпендикулярними

Запишіть умову перпендикулярності векторів, складіть рівняння та обчисліть m, а потім оберіть відповідь

варіанти відповідей

 - 4

  0 ; 2

 0

   не має такого значення

інша відповідь

Запитання 14

4 рівень(3 бали)

Який кут утворюють вектори ā(-5; 0; 4) і ƃ(2; 3; 2,5)?

Запишіть формули, обчисліть та оберіть відповідь

варіанти відповідей

300

450

600

900

інша відповідь(запишіть на аркуш)

Запитання 15

Знайдіть координати вектора АВ, якщо: А (3; -5; 4), В (3; 2; 0)

варіанти відповідей

(6: -3, 4)

(0; 7; -4)

(0; -7; 4)

(+6; 3; -4)

Запитання 16

Знайдіть модуль вектора b(2; -3; 6)

варіанти відповідей

49

7

-7

14

Запитання 17

Знайдіть суму векторів a(-4; -2; 8) + b(4; -2; 4)

варіанти відповідей

(0; -4; 12)

(-8; 2; 4)

(8; 4; 12)

(0; 4; -12)

Запитання 18

Знайти скалярний добуток векторів a(6; -4; 5), b(7; 2; -3)

варіанти відповідей

42

19

-23

24

Запитання 19

Чи перпендикулярні вектори a i b з координатами, a(2; -1; 3), b(2; -4; -2)

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест