Які з точок А(-4 ; -8), В(1,8 ; -7), С(- 4 ; 1,7), Д(0 ; 3,5), М(-6,3 ; 2), К(5 ; 0), Р( -5 ; -5), О(-2,2 ; 7,2) належать IІ кординатній чверті?
Які з точок А(0 ; 8), В(0 ; -7), С(4 ; 0), Д(0 ; 7,8), М(-6,3 ; 0), К(-5 ; 0), Р( 5 ; -5), О(0,6 ; 0,5) належать осі ординат?
Які з точок А(0,5 ; 0), В(10 ; 0), С(0 ; 4), Д(0 ; 3,5), М(-6,3 ; -2), К(-15 ; 0), Р( 0,7 ; -5), О(0 ; -10) належать осі абсцис?
Укажіть координати точки Р?
Укажіть точку, абсциса якої додатна, а ордината від′ємна.
Укажіть точку, абсциса якої на на 5 більша, ніж її ордината?
Для координат якої точки виконується рівність
|x| - |y| = 0, де х - абсциса точки, у - її ордината?
Знайдіть за мал. площу прямокутника АВСД, вважаючи, що 1 одиничний відрізок дорівнює 1 см.
Які з точок належать сторонам трикутника АВС?
Зображено графічну залежність температури від часу.
У якій годині температура становила - 4º ?
Зображено графічну залежність температури від часу. Яка температура була о 10 год ?
Зображено графічну залежність температури від часу. Протягом скількох годин температура підвищувалася?
Чому дорівнює значення виразу а - в,
де а - ордината точки А, в - абсциса точки С (одиничний відрізок - 5 клітинок)?
Д і С - сусідні вершини квадрата АВСД. Знайдіть периметр даного квадрата?
Скільки точок (х; у) з цілими координатами на координатній площині задовольняють рівність
3|у∣ + ∣х∣ = 4?
Користуючись графіком руху туриста вкажіть:
1. Скількі часу рухався турист від початку руху до зупинки?
2. Скількі часу тривала зупинка?
3. Який шлях пройшов турист до зупинки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома