Координатна площина 4

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 130 разів
12 запитань
Запитання 1

Дані координати трьох вершин квадрата ABCD: А(-1; -1,5); В(-1; 2), С(2,5; 2),Знайти координату четвертої вершини.

варіанти відповідей

D(2,5; -1,5)

D(-2,5; 2)

D(-2,5; -2)

D(-2,5; -2,5)

Запитання 2

Виберіть всі точки, які будуть знаходитись в ІІ координатній чверті А(- 2;5), С(7;0), D(-1;4), B(9;2), G(-1;1), T(0;9), E(-3;6), H(4;0)

варіанти відповідей

А

D

C

H

G

B

E

T

Запитання 3

Встановити відповідність між точками К, С, М і координатними чвертями

(І, ІІ, ІІІ, ІV), якщо К(-6;-1); С(-2;3); М(6;8).

варіанти відповідей

т. K - ІV чверть; т. С - ІІІ чверть; т. М - ІІ чверть

т. K - ІІІ чверть; т. С - ІV чверть; т. М - І чверть

т. K - ІІІ чверть; т. С - ІІ чверть; т. М - І чверть

т. K - ІV чверть; т. С - ІІ чверть; т. М - ІІІ чверть

Запитання 4

Виберіть всі точки, які будуть знаходитись на вісі абсцис А(- 2;5), С(7;0), D(-1;4), B(9;2), G(-1;1), T(0;9), E(-3;6), H(4;0)

варіанти відповідей

A

B

C

D

G

T

E

H

Запитання 5

В прямокутній декартовій системі координат побудуй пряму, яка проходить через точки А(4;-2) і В(4;5).Яка координатна вісь перпендикулярна до прямої АВ?

варіанти відповідей

вісь абсцис

визначити неможливо

вісь ординат

Запитання 6

Дано чотири точки з координатами (-3; 2); (-3; -2); (4; 2); (3; 2). Яка фігура утвориться в результаті побудови?

варіанти відповідей

прямокутник

квадрат

пряма

трикутник

Запитання 7

Побудуйте точки та з’єднайте їх послідовно по блокам.

 Блок 1:  (-6; 7); (-5; 8); (-5; 9); (-3; 10);    (-1; 9); (0; 6); (1; 5); (4; 7); (7; 8); (9; 6); (12; 2); (13; 1); (7; 1); (5; -1); (6; -3);       (8; -4); (11; -5); (13; -6); (12; -7); (11; -8); (9; -10); (8; -11); (7; -9); (6; -6); (5; -4);     (-2; -2); (-7; -2); (-12; -5); (-11; 1); (-10; 3); (-7; 4); (-3; 4); (-4; 6); (-5; 7); (-6; 7).

Блок 2:  (-4;8).

Що отримали?

варіанти відповідей

пташка

сердечко

метелик

лопата

Запитання 8

Побудуйте точки та з’єднайте їх послідовно по блокам.

 Блок 1:    (0;-1); (-2;-1); (-2;-3); (-1;-5); (1;-6); (2;-5); (3;-3); (3;-1); (1;-1).

Блок 2:    (1;-1); (1;-4); (0;-1); (-1;6); (-2;7); (1;7); (0;6); (1;-1).

Що отримали?

варіанти відповідей

лопата

пташка

метелик

сердечко

Запитання 9

Побудуйте точки та з’єднайте їх послідовно.

 (4; 9); (5; 8); (5; 7); (3; 3); (2;3); (2;1);(0;-1); (5; 1); (9; 0); (11;-2); (11;-4); (4;-8); (2;-7); (1; -9); (0; -10); (-4;-10); (-4;-8); (-3;-4); (-4;-5); (-5;-5); (-5;-4); (-4;-3); (-8;-4); (-10; -4); (-10;0);(-9;-1); (-7; 2); (-8; 4); (-4; 11); (-2; 11); (0; 9); (1; 5); (-1; 0); (1; 2); (3; 2); (3; 3); (7; 5); (8; 5);  (9; 4).

Що отримали?

варіанти відповідей

лопата

метелик

сердечко

пташка

Запитання 10

На рисунку зображено графік руху спортсмена. За графіком визначте, яку відстань подолав спортсмен після зупинки?

варіанти відповідей

50 м

150 м

100 м

200

Запитання 11

Знайти площу прямокутника, утвореного точками: (2;2), (2;4), (10;4), (10;2).

варіанти відповідей

24

6

32

11

Запитання 12

Користуючись графіком руху туриста установіть на якій відстані від дому був турист через 3 год після початку руху

варіанти відповідей

на відстані 12 км

на відстані 10 км

на відстані 8км

на відстані 16 км

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест