Вказати координати точки С
Дано чотири точки з координатами (-3; 2); (-3; -2); (4; 2); (3; -2). Побудуй їх у зошиті. Яка фігура утворилась в результаті побудови?
Виберіть правильні твердження (декілька)
Побудуйте два відрізки АВ і МN за координатами їх кінців: А( -6; -1) , В ( 2; 4) і М ( -4; 3) , N( 0; -4). Знайдіть координати точки їх перетину.
Точки, які лежать на осі ординат мають абсцису, яка дорівнює
Точки, які лежать на осі абсцис мають ординату, яка дорівнює
Які із заданих точок мають ординату 5?
Які з заданих точок мають абсцису 3?
Коли точку К(1;2) перемістили праворуч на 5 одиниць, і вниз на 3 одиниці, то отримали точку М з координатами
Дано координати трьох послідовних вершин прямокутника KLMN: K(-1,5;-2),L(-1,5;1), M(3;1) . Запишіть координати точки N.
Дано координати трьох послідовних вершин прямокутника KLMN: K(-1,5;-2),L(-1,5;1), M(3;1) . Знайти периметр прямокутника KLMN.
Вісь оу називають...
Вісь ох називають...
Прямокутна система координат повинна мати
Записуючи координати точки на перше місце ставлять
Накресли на координатній площині замкнену ламану, послідовними вершинами якої є точки з координатами: (-1; -3); (-2; 0); (-1; 2); (-3; 2); (-1; 5); (1; 5); (3; 2); (1; 2); (2; 0); (1; -3); (-1;- 3). Яка фігура вийшла?
На скільки чвертей ділять прямокутну систему координат координатні осі?
У якій чверті може знаходитись точка, яка має координати з різними знаками?
Які з точок А(-4; -8), В(1,8; -7), С(- 4; - 1,7), D(0; 3,5), М(-6,3; -2), К(5; 0), належать IІІ кординатній чверті?
Дано координати трьох вершин прямокутника АВСD: А(-1; -1), В (-1; 3), D(5; 1). Знайдіть координати вершини С, обчисліть площу прямокутника.(одна клітинка-1 см)
На координатній площині проведіть пряму, що проходить через точки А(-2;-3), В(2;5). Позначте на цій прямій точки з ординатами -1;1;2. Запишіть координати одержаних точок
Побудуйте відрізки АВ, СД і ЕF, якщо А ( 1; 2)
В ( 4; 2)
С ( -2; 3)
Д ( -2; -2)
Е ( 3; 4)
F ( 3; -1)
Перевірте, які відрізки перпендикулярні, а які паралельні? (обрати 3 відповіді)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома