Виберіть всі точки, які будуть знаходитись на вісі абсцис А(- 2;5), С(7;0), D(-1;4), B(9;2), G(-1;1), T(0;9), E(-3;6), H(4;0)
На рисунку зображено графік руху спортсмена. За графіком визначте, який час тривала зупинка
Яка з точок має координати (5; -2)?
Дано чотири точки з координатами (4; 2); (-2; 2); (4; -4); (-2; -4). Побудуйте координатну площину і дані точки. Яка фігура утвориться у вас в результаті побудови?
Дано точку В (4;-7). Яка ордината точки В?
Дано точку А (-5;9). Яка абсциса точки А?
На рисунку 40 зображено графік руху туриста.
На якій відстані від дому був турист через 3 години після початку руху?
На рисунку 40 зображено графік руху туриста.2) Скільки годин турист витратив на зупинку?
О котрій годині була найвища температура?
Встановити відповідність між точками (1-3) і координатними чвертями (А-Г)
1. К(6;-1); 2. С(-2;3); 3. М(-6;-8).
А) ІІ чверть; Б) ІV чверть; В) І чверть; Г) ІІІ чверть.
Побудуйте координатну площину у зошитах.На координатнiй площинi побудуйте точки А (-2; 4), В(4;3), С(4;1), D(-4;-1). З'єднайте відрізки АС і ВД. Знайдiть координати точки перетину вiдрiзкiв АС i BD.
Вкажіть координати точки F
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома