КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА В СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ

Додано: 25 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 15 разів
15 запитань
Запитання 1

Особливим завданням спеціальних освітніх закладів є:

варіанти відповідей

корекція розвитку дітей

навчання та виховання

навчання

корекція поведінки

Запитання 2

Об'єктом аналізу, узагальнення й систематизації сутності корекції слугували праці передусім таких вчених, як :

варіанти відповідей

 В. Баудіш, Н.П. Долгобородова, В.Ю. Карвяліс, Є.О. Ковольова, В.М. Синьов

 В. Баудіш, Н.П. Долгобородова, В.Ю. Карвяліс, Є.О. Ковольова, В.М. Синьов, Б.К. Тупоногов

 В. Баудіш, Н.П. Долгобородова, В.Ю.

Ковольова, В.М. Синьов, Б.К. Тупоногов

Запитання 3

Під корекцією розуміють спеціально організований педагогічний процес, спрямований на :

варіанти відповідей

всебічний розвиток дитини

подолання фізичних вад

спільну роботу вчителів загальноосвітніх шкіл з батьками

спрямований на послаблення, подолання недоліків розвитку, запобігання їм та сприяння розвиткові аномальної дитини загалом з метою якнайбільшого наближення до норми.

Запитання 4

Корекція є складовою:

варіанти відповідей

процесу навчання

процесу самореалізації

єдиної системи спеціальної освіти

процесу навчання та виховання

Запитання 5

Компонентами спеціальної освіти є:

варіанти відповідей

процеси навчання

процеси навчання, виховання та корекції.

методи виховання

процеси виховання та корекції.

Запитання 6

Якщо корекцію та навчання (і виховання) брати як відносно самостійні компоненти педагогічної системи, то відмінність між ними полягає:

варіанти відповідей

в меті, особливостях педагогічного процесу, показниках ефективності.

особливостях педагогічного процесу, показниках ефективності.

показниках ефективності.

в меті, показниках ефективності.

Запитання 7

Мета корекції полягає:

варіанти відповідей

розвивати дитину загалом

виправляти вади психічної і фізичної сфер розвитку

в виправлені вад психічної і фізичної сфер розвитку, в розвитку дитину загалом

виправляти вади психічної сфер розвитку

Запитання 8

Досягнення мети корекційного впливу забезпечують усі складові педагогічного процесу: 

варіанти відповідей

методика 

мета

зміст, методика. 

організація, зміст, методика. 

Запитання 9

Особливості корекційно-розвивального впливу визначаються:

варіанти відповідей

закономірностями засвоєння навчального матеріалу, його метою, визначеною відповідно до предмета корекції, його сутності, психологічних закономірностей впливу на нього.

його сутності, психологічних закономірностей впливу на нього.

його метою, визначеною відповідно до предмета корекції

закономірностями засвоєння навчального матеріалу, його метою, визначеною відповідно до предмета корекції, його сутністю.

Запитання 10

Постановка мети, пошук спеціальних шляхів організації педагогічного процесу, добір відповідних методичних засобів та змісту навчання, визначення показників його результативності залежить :

варіанти відповідей

від методів впливу

від предмета корекції

від очікуваного результату

від стану здоров'я

Запитання 11

Корекційно-розвивальну роботу забезпечують такі компоненти педагогічного процесу: 

варіанти відповідей

цільовий, організаційний

цільовий, організаційний, змістовий.

цільовий, організаційний, змістовий, методичний

цільовий, організаційний, змістовий, методичний, результативний. 

Запитання 12

Предметом корекціївиступають:

варіанти відповідей

вада мовлення чи навчально-практичної діяльності, інтелекту, особистості тощо.

вада мовлення

навчально-практична діяльность

інтелект, мислення тощо

Запитання 13

 Зміст навчання повинен забезпечувати :

варіанти відповідей

уможливлювати в процесі навчання проведення корекційно-розвивальної роботи.

досягнення освітньої мети, враховувати особливості його засвоєння певною категорією аномальних дітей

враховувати особливості його засвоєння певною категорією аномальних дітей та уможливлювати в процесі навчання проведення корекційно-розвивальної роботи.

досягнення освітньої мети, враховувати особливості його засвоєння певною категорією аномальних дітей та уможливлювати в процесі навчання проведення корекційно-розвивальної роботи.

Запитання 14

 Методика корекційно спрямованого навчання — це:

варіанти відповідей

методика не засвоєння знань, умінь і навичок, передбачених навчальною програмою, змістом навчання

методика не засвоєння знань, умінь і навичок, передбачених навчальною програмою, змістом навчання, а методика корекції та розвитку певної складової психофізичного розвитку дитини.

методика впливу на підсвідомість дитини

методика розвитку мовлення

Запитання 15

Найбільш загальними показниками розвитку є: . 

варіанти відповідей

набуття таких характеристик діяльності, як її усвідомленість та довільність, загальнонавчальних та загальнотрудових умінь, розвиток чи сформованість визначених як предмет впливу складових психофізичного розвитку

розвиток чи сформованість визначених як предмет впливу складових психофізичного розвитку

становлення в дитини діяльності (ігрової, навчальної, трудової), всіх її структурних компонентів, набуття таких характеристик діяльності, як її усвідомленість та довільність, загальнонавчальних та загальнотрудових умінь, розвиток чи сформованість визначених як предмет впливу складових психофізичного розвитку

фізичний розвиток дитини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест