Особливим завданням спеціальних освітніх закладів є:
Об'єктом аналізу, узагальнення й систематизації сутності корекції слугували праці передусім таких вчених, як :
Під корекцією розуміють спеціально організований педагогічний процес, спрямований на :
Корекція є складовою:
Компонентами спеціальної освіти є:
Якщо корекцію та навчання (і виховання) брати як відносно самостійні компоненти педагогічної системи, то відмінність між ними полягає:
Мета корекції полягає:
Досягнення мети корекційного впливу забезпечують усі складові педагогічного процесу:
Особливості корекційно-розвивального впливу визначаються:
Постановка мети, пошук спеціальних шляхів організації педагогічного процесу, добір відповідних методичних засобів та змісту навчання, визначення показників його результативності залежить :
Корекційно-розвивальну роботу забезпечують такі компоненти педагогічного процесу:
Предметом корекціївиступають:
Зміст навчання повинен забезпечувати :
Методика корекційно спрямованого навчання — це:
Найбільш загальними показниками розвитку є: .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома