У 1238 р. під Дорогичином військо князя Данила Галицького завдало поразки
Кому з князів літописець приписує вислови: «Не личить держати нашу батьківщину крижевникам (хрестоносцям)», «Не дам півотчини своєї, але поїду до Батия сам»?
На яку верству суспільства переважно спирався Данило Галицький у боротьбі проти боярського свавілля?
Яке князівство в першій половині ХІІІ ст. стало центром об’єднання земель Південно-Західної Русі?
Унаслідок Ярославської битви (1245 р.) князь Данило Романович
У боротьбі з якою державою Папа Римський Інокентій IV обіцяв надати допомогу князеві Данилу Галицькому?
1199–1205 роки — це період в історії Галицько-Волинського князівства, для якого було характерним
Галицьку православну митрополію було створено за ініціативи князя
Характеристику якої доби наведено в уривку з історичного джерела: «Перестали князі невірних воювати, стали один одному казати: се моє, а се моє теж, брате! Стали вони діла дрібні вважати за великі, на себе самих підіймати чвари, — а невірні з усіх сторін находили, землю Руську долали...»?
Головне завдання зовнішньої політики князя Данила Галицького в другій половині 40—60-х рр. XIII ст. полягало в
У битві на річці Калка (1223 р.) союзниками руських князів були
Що було спільного в правлінні князів Галицько-Волинської держави Романа Мстиславича та Данила Романовича?
Який наслідок мала перемога війська Данила Галицького над об’єднаними силами галицьких бояр, угорців та поляків у битві під Ярославом (1245 р.)?
Терміни «ярлик» і « баскак » потрібно використовувати, характеризуючи наслідки походів на Русь
Про діяльність якого князя історик М. Аркас писав: «…Переніс свою столицю у місто Львів, що сам будував ще за батька. Він жив у злагоді з татарами, з ханами їх Ногаєм та Тулабугою ходив на Польщу, …здобув для сина свого Юрія город Люблін. З цими ж таки ханами ходив він і на Литву та на Угорщину… Усіляко старався втримати в Галичині батьківські порядки…»?
Який наслідок для Галицько-Волинського князівства мала загибель князя Романа Мстиславовича?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома