«Кайдашева сім’я» – зразок
Позначте, у якій послідовності розгортаються події у творі "Кайдашева сім'я"
Ідея твору
Карпові у волості "присудили або дати десять різок,або заплатити п'ять карбованців" за те,що він
"Проше вас" любила повторювати
"З перцем", "куслива, як муха у Спасівку" - це характеристика
Прототипом сім'ї Кайдашів є родина
Хто і про кого сказав ці слова: "...люта змія: ходить по хаті, полум'ям дише, а з носа гонить дим кружелем; на словах, як на цимбалах грає, а де ступить, то під нею лід мерзне..."?
Укажіть, хто з героїв твору "..був чоловік гордий, упертий, не любив нікому кланятись, навіть рідному батькові"?
У творі «Кайдашева сім’я» автор НЕ ПОРУШУЄ проблему
У творі " Кайдашева сім'я" йдеться про
Хто з героїв повісті вірив, що "хто буде постувати кожну п`ятницю, той не буде у воді потопати"?
Яку інформацію про Чіпку використали пани, щоб не дозволити йому бути в управі?
Роман „Хіба ревуть воли, як ясла повні?” братів Радченків за жанровою спрямованістю є...
Як звати прототипа Чіпки?
Яким сюжетним елементом роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" є арешт Чіпки?
Укажіть, що стало вирішальним моментом у виборі злочинного шляху центральним персонажем роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
Роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» стосуються всі названі поняття, ОКРІМ
«Будинок з багатьма прибудовами і надбудовами» – цю характеристику роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» дано за..
Історію свого батька Чіпка почув від ...
Видає себе за Хруща, Хрущова, Притику герой твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Прочитайте рядки («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика)
«Таких парубків часто й густо можна зустріти по наших хуторах та селах. Одно тільки в нього неабияке – дуже палкий погляд, бистрий, як блискавка. Ним світилася якась незвичайна сміливість і духовна міць, разом з якоюсь хижою тугою…»
У цьому уривку описано
Що сталося з Мотрею у кінці твору?
Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажем роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
1) «…Бідна, некрасива дівчина, уже таки й літня, що жила… удвох з старою матір’ю»
2) «Сама невеличка, метка й жвава, з веселою усмішкою на виду, вона так і вабила до себе»
3) «Не багатого роду!» — казала проста свита, накинута наопашки. «Та чепурної вдачі», — одмовляла чиста, біла, на грудях вишивана сорочка…»
4) «Отой волоцюга, блудяга… покинув на Дону жінку з дітьми…»
5) «Уже була стара-стара, як молоко біла, як сухар суха»
А) Грицько Чупруненко;
Б) Оришка;
В) Мотря Жуківна;
Г) Чіпка Варевиченко;
Д) Остап Хрущ;
Е) Галя.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома