КР з укр.літ І курс ІІ варіант

Додано: 16 червня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 86 разів
17 запитань
Запитання 1

До композиційних особливостей повісті «Кайдашевасім’я» НЕ НАЛЕЖИТЬ

варіанти відповідей

А поділ твору на дев’ять частин

Б нагнітання сцен сварок, колізій

В розкриття характерів героїв через діалоги

Г розгортання подій переважно в одному селі

Д детальний опис весілля Карпа й Лавріна

Запитання 2

Події в повісті «Кайдашевасім’я» розгортаються в такій послідовності

варіанти відповідей

А одруження Лавріна – одруження Карпа – смерть Кайдаша– всихання груші

Б смерть Кайдаша– одруження Карпа – одруження Лавріна – всихання груші

В одруження Карпа – одруження Лавріна – смерть Кайдаша– всихання груші

Г одруження Карпа – одруження Лавріна – всихання груші – смерть Кайдаша

Д всихання груші – одруження Карпа – смерть Кайдаша– одруження Лавріна

Запитання 3

 Представником чиновництва в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є

варіанти відповідей

А Порох

Б Грицько Чупруненко

В Максим Ґудзь

Г Кряжов

Д Остап Хрущ

Запитання 4

«Будинок з багатьма прибудовами й надбудовами» – цю характеристику роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» дано за

варіанти відповідей

А широку тематику

Б розмаїтість ідей

В складну композицію

Г багатосюжетність

Д жанрові особливості

Запитання 5

 Сумний переліг, барвисті квітки, зірка провідна – художні образи твору

варіанти відповідей

А «Гімн»

Б «Чари ночі»

В «Блакитна Панна»

Г «Contra spem spero!»

Д «Чого являєшся мені…»

Запитання 6

Пролог і три дії (весна, літо, осінь) – композиційні особливості твору

варіанти відповідей

А «Мартин Боруля»

Б «Тіні забутих предків»

В «Кайдашева сім’я»

Г «Лісова пісня»

Д «Сойчине крило»

Запитання 7

 За стилем твір «Мойсей» є

варіанти відповідей

А імпресіоністичним

Б сентиментальним

В неоромантичним

Г постмодерним

Д реалістичним

Запитання 8

Собак розведу, буду на охоту їздить, у карти  грать– таким бачить своє майбутнє

варіанти відповідей

А Лукаш

Б Мартин Боруля

В Омелько Кайдаш

Г Чіпка Варениченко

Д Націєвський

Запитання 9

 Каменярем називають

варіанти відповідей

А Олександра Олеся

Б Миколу Вороного

В Івана Франка

Г Тараса Шевченка

Д Володимира Винниченка

Запитання 10

Усе згоріло, і мов стара моя душа на тім огні згоріла!.. Чую, як мені легко робиться, наче нова душа сюди ввійшла, а стара, дворянська, попелом стала…


Цей уривок у п’єсі «Мартин Боруля» є

варіанти відповідей

А експозицією

Б зав’язкою 

В розвитком дії

Г кульмінацією

Д розв’язкою 

Запитання 11

До збірки «З вершин і низин» І.Франка належить твір

варіанти відповідей

А «Мойсей»

Б «Чого являєшся мені у сні?..»

В «Захар Беркут»

Г «Гімн»

Д «Украдене щастя»

Запитання 12

 Вірш «Чого являєшся мені у сні?..»  І.Франка написаний у формі

варіанти відповідей

А монологу

Б діалогу

В сну

Г молитви

Д сповіді

Запитання 13

 У драмі-феєрії «Лісова пісня» порушені всі названі проблеми, КРІМ

варіанти відповідей

А краси людських взаємин

Б сутності щастя

В історичної правди

Г людини й мистецтва

Д великого кохання

Запитання 14

Драма-феєрія «Лісова пісня» – зразок

варіанти відповідей

А сентименталізму

Б бароко

В класицизму

Г реалізму

Д неоромантизму

Запитання 15

Яку другу назву має твір «Сойчине крило»?

варіанти відповідей

А «Легенда про вічне»

Б «Із записок відлюдька»

В «Перехресні стежки»

Г «Украдене щастя»

Д «Із літ моєї молодости»

Запитання 16

Те, що людина щаслива, здорова й повноцінна лише в гармонії з природою, доводить твір

варіанти відповідей

А «Кайдашевасім’я»

Б «Мойсей»

В «Сойчине крило»

Г «Intermezzo»

Д «Мартин Боруля»

Запитання 17

Прочитайте рядки («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного й Івана Білика).

Пуста городина, лихий тин, криві ворота, не обмазана хата… кинулася в вічі й образили Грицькову хазяйливу натуру… Він з докором і разом з жалем дивився на Чіпчине добро…

– Господи, Боже! доживеться ж чоловік от до сього? А все – своя воля…

У виділених в уривку словах ідеться про

варіанти відповідей

А     волю після скасування кріпосного права

  Б     причину деградації Чіпки, його слабку силу волі

 В     звільнення Чіпки після перебування в чорній

 Г     дворічну працю на пана після оголошення волі кріпакам

 Д     наслідки залежності кріпаків і волі козаків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест