Країни Африки, Азії і Латинської Америки. Тест №1

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 989 разів
20 запитань
Запитання 1

 До якого року в Японії існував американський окупаційний режим?


варіанти відповідей

1945 р. 

1949 р

1951 р. 

1955 р.

Запитання 2

У 50-60-х роках в японській економіці спостерігається ... , а в кінці 90­х років ...( закінчи речення)


варіанти відповідей

маштабна фінансова криза;


нечуване зростання економічних показників.

застій економіки

скачок економіки

Запитання 3

Які наслідки для Японії мали реформи, проведені емериканською окупаційною владою після війни?


варіанти відповідей

позитивні

негативні

нейтральні

Запитання 4

Що відповідає Японії у 50-80-х роках?


варіанти відповідей

тісне економічне і військове співробітництво з США;

країна входить до “ ядерного клубу”;

ведуча партія -ЛДП;

держава - парламентська федеративна республіка;

більш розвинута промисловість , ніж сільське господарство

Запитання 5

“ Економічне диво” в Японії відбулося завдяки:

варіанти відповідей

розбудові військово-промислового комплексу;


жорстокій екплуатації в”язнів і військовополонених;


працелюбності японців;


витраті великих коштів на впровадження у виробництво ноу-хау;

отримання американських кредитів на військові замовлення;


Запитання 6

 Розташуй лідерів Китаю у порядку перебування їх на посаді глави держави( створи логічний ланцюжок)

а) Цзянь Цземінь;

б) Чан Кайші;

в) Ден Сяопін;

г)  Мао Цзедун.


варіанти відповідей

а,б,в,г


г,в,б,а

б,г,в,а

в,г,а,б

Запитання 7

 Що не відповідає проявам політики “ великого стрибка” в Китаї?


варіанти відповідей

   основне гасло “Бідність - не соціалізм”


високе матеріальне заохочення праці селян;


завищення показників виробленої продукції;


   спорудження на подвір”ях громадян доменних і мартенівських печей;


передача землі селянським родинам у довгострокову оренду

перехід всього майна селян у власність комун.

Запитання 8

Розташуй події китайської історії у відповідності до хронології

I)      1949 р. а) проголошення компартією курсу “трьох червоних Знамен;

II)     1958 р б) смерть Мао;

III)     1965 р. в) початок “культурної революції”

IV)     1976 р. г)утворення Китайської Народної Республіки;

V)        1979 р. д) початок реформ Ден Сяопіна.


варіанти відповідей

1а, 2б,3в,4г,5д

1б,2а,3г,4в,5д

1в,2б,3а,4д,5г

1г,2а,3в,4б,5д

Запитання 9

Наслідками політики “великого стрибка” в Китаї стало:


варіанти відповідей

різкий підйом економічних показників за 3 роки;


економічний занепад і голод;


підвищення рівня освіти і науки;

створення великого військового потенціалу.

Запитання 10

Об”єднай події китайської історії з особами, що проводили цю політику :

I)      Мао Цзедун;

II)     Ден Сяопін;

ІІІ) Чан Кайші

а) утворення на о. Тайвань Китайської республіки;

б) економічні реформи під гаслом: “Збагачуйтесь”

в) “ великий стрибок”;

г)  придушення виступу студентів в Пекіні у 1989 р.

д) “ культурна революція”.


варіанти відповідей

1ад,2бг,3в

1вд,2бг,3а

1вд,2да,3б

1гд,2ад,3б

Запитання 11

В якому році Індія з домініона перетворилася на незалежну державу?


варіанти відповідей

1947 р., 

1959 р. , 

1966 р.

1980 р.

Запитання 12

Розподіли наведені дати з історії Індії у три групи :

 І-війни з Пакистаном;

ІІ- війни з Китаєм;

ІІІ- вбивства двох прем”єр-міністрів

а) 1947 р.

б) 1954 - 1959 р.р.

в) 1965 р.

г) 1971 р.

д) 1984 р.

ж) 1991 р.


варіанти відповідей

1аб,2вг,3дж

1бв,2жг,3ад

1дж,2гб,3ва

1ав.2бг,3дж

Запитання 13

 Що відповідає Індійському Союзу на сучасному етапі?


варіанти відповідей

це федеративна республіка;

має однопартійну систему;

складається з 25 штатів і ряду союзних територій;

не входить до “ ядерного клубу”;


      іслам - державна релігія.

Запитання 14

Які проблеми є актуальними для сучасної Індії?


варіанти відповідей

нестача робочої сили;


неписемність 50% населення;


національні суперечності;


боротьба проти колоніальної залежності від Великобританії.


Запитання 15

 Які з названих країн після Другої світової війни зробили спробу ( або і досі роблять) йти “ шляхом соціалізму”


варіанти відповідей

Іран;


Індонезія;


Єгипет;


Туреччина;


   Японія;


Афганістан.


Китай


Північна Корія

Запитання 16

 Розташуй події у хронологічній послідовності

а) повлаення монархів в Афганістані;

б) Ісламська революція в Ірані;

в) проголошення республіки в Єгипті;

г)  початок агресії США у В”єтнамі.


варіанти відповідей

абвг

гбва

вбаг

багв

Запитання 17

Об”єднай країни і лідерів у логічні пари:

а)  С. Хусейн;

б) Т.Озал;

в) Я. Арафат;

г) А. Шарон;

д) Р.Хомейні;

ж) Сукарно


а) Ізраїль;

б) Іран;

в) Ірак;

г) Туреччина;

д) Палестина;

ж) Індонезія.



варіанти відповідей

аа,бб,вв,гг,дд,жж

аж,бд,вг,гв,дб,жа

ав,бг,вд,га,дб,жж

аж,бг,вд,га,дб,жв

Запитання 18

Розподіли прояви соціально-економічної політики в Ірані у 50-80-х роках у дві групи : 

І-курс шаха Пехлеві ( до революції)

ІІ- курс аятоли Хомейні ( після революції)

а) швидке виникнення високотехнологічних галузей промисловості;

б) розповсюдження у сіспільстві елементів західної культури;

в)  обмеження прав жінок;

г)  загальнообов’язковість релігійних норм ісламу;

д) ліквідація американських військових баз в країні;

ж)  заохочення іноземних інвестицій;

з)   надання виборчих прав жінкам;

і) переслідування іноземців ( не місульман), комуністів.



варіанти відповідей

1а,г.д,ж, 2б,в,з,і,г

1бі,г,д, 2а,в,г,з,ж

1б,в,і,г; 2а,г,д,ж,з

1в,г,д,а, 2г,з,і,б,ж

Запитання 19

Об”єднай політичних лідерів з країнами, в яких вони керували

а) Сухарто;                           а) Єгипет

б) Р.Ганді;                              б) Афганістан

в) Мосаддик                          в)Індія;

г)  Г-А.Насер                         г) Ізраїль

д) Б. Натаньягу                     д) Індонезія.


варіанти відповідей

аа,бб,вв,гг,дд

ад,бв,вб,га,дг

вд,га,бб,вг,гв

га,дб,вг,гв,дд

Запитання 20

Яке спільне слово знаходиться в офіційних назвах Пакистану , Ірану і Афганістану?


варіанти відповідей

арабська;


монархічна;

ісламська;


народна;


соціалістична.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест