За кількістю населення країна посідає перше місце в світі:
Традиційний вид міжнародної спеціалізації країни - діамантова і ювелірна промисловість:
Країна-архіпелаг (розташована на 6820 островах), в якій для збільшення площі, придатної для життєдіяльності, на мілині інтенсивно намивають штучні острови:
Обери хибне твердження:
Майже 80% території країни займають гори:
Обери те, що стосується Китаю:
Обери те, що не стосується Індії:
Обери правильні твердження щодо Китаю:
"Збірний цех" усього світу - :
Обери рядок з правильно вказаним переліком країн відповідно до характеристики особливостей їх економіки :
1. Основою сучасного розвитку країни є високий рівень кваліфікації її трудових ресурсів та широке впровадження науково-технічних інновацій у промислове виробництво.
2. Основою зовнішньоекономічної діяльності країни є потужний вторинний сектор економіки.Притаманна багатоукладна економіка.
3. Основа економічного зростання - експорт, залучення іноземних інвестицій, працелюбна й дешева робоча сила, створення спеціальних економічних зон. Експортна орієнтація економіки.
Країна з кастовим укладом життя, де використовують дитячу працю, а майже 25% жіночого населення неписьменні:
Країна - світовий лідер з виробництва бавовняних тканин:
Обери рядок, в якому правильно встановлена відповідність "домінуючі складники третинного сектору - країна ":
1. Домінують приватні послуги і роздрібна торгівля.
2. Найшвидшими темпами розвивається туристична діяльність.
3. Особливе місце займають інформаційні технології, науково-технічна діяльність.
У харчовій промисловості Китаю провідну роль відіграють:
За обсягом споживання риби та морепродуктів Японія посідає друге місце в світі, поступаючись лише:
Обери рядок з правильно встановленою відповідністю "особливість видобувної промисловості - країна":
1. Мінерально-сировинні ресурси дуже обмежені.
2. Один зі світових лідерів видобування та експорту золота й алмазів.
3. Світовий лідер у вугільній промисловості.
Провідними автомобілебудівними компаніями Японії є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома