1. Послідовники Яна Гуса, які виступали за повернення до ідеалів бідної та справедливої церкви періоду раннього християнства, за богослужіння чеською мовою, за незалежну чеську монархію.
2. Засновником Угорської держави став ...
3. Москву заснував
4. Станово-представницький орган Польщі-це
5. Ян Жижка - це
6. Збірка законів XV ст., яким було започатковано законодавче оформлення кріпацтва на всій території Московської держави -
7. Про яку подію йдеться: " Литовський князь Ягайло зобов'язався разом зі своїми підданими прийняти християнство за католицьким зразком......"
8. Казимир ІІІ Великий
9. Яким роком датується перша літописна згадка про Москву?
10. Боротьба чеського народу в першій половині XV ст. проти католицької церкви і німецького засилля переросла...
11. Державне утворення у Давньому Новгороді мало назву ...
12. Який литовський князь одночасно став і королем Польщі?
13. Вкажіть хронологічні межі Гуситських війн:
14. Вища влада,що була в Новгородській республіці:
15. Самоназва угорців:
16. Коли Московське князівство було звільнено від монгольської залежності?
17. Хто був об'єднувачем литовських племен?
18. Видатний мислитель, проповідник, професор Празького університету, очільник протестного руху у Чехії:
19. Укажіть зайвий термін для історії середньовічного Новгорода
20. У першій половині IX ст. на території між середнім Дунаєм і верхів’ями річок Лаба та Одер виникла держава
21. Легендарний князь Лех, вождь племені полян, одного разу побачив на великому дубі гніздо білого орла. «Будемо гніздитися тут!» - вигукнув Лех і наказав заснувати на цьому місці свою столицю, яку назвав Гнєзно («Гніздо»)
Про столицю, якої держави йдеться мова?
22. “...Юрій Довгорукий побудував фортецю на пагорбі. Вона була захищена річкою та її притокою Неглинка. Початково фортеця була невеликою, всього 1200 метрів в окружності...” Про яке місто йдеться мова?
23. Таборити - це
24. Причини перетворення Москви на центр об’єднання земель Північно-Східної Русі (3 відповіді)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома