Про який документ ідеться в тексті?
1917 р. позначився появою документа, який зміцнив віру євреїв у те, що Британія на їхньому боці у справі створення єврейської держави в Палестині. У листопаді 1917 р. коли до Палестини, де на той час проживало 700 тис. арабів, почали приїздити євреї, став відомий зміст листа (його також називали декларацією) міністра закордонних справ Великої Британії в уряді Д. Ллойд Джорджа. Звертаючись до лідера британських сіоністів лорда Л. Ротшильда, він писав, що в Палестині буде створено єврейську державу, без заподіяння шкоди громадським і релігійним правам неєврейського населення (арабів) у Палестині.
Позначте країну, правителем якої був Мустафа Кемаль.
Яка країна отримала мандат (право на управління) на Палестину за рішенням Антанти після Першої світової війни?
Які наслідки мала прийнята Англією 2 листопада 1917 року Декларація Бальфура?
Хто очолив державний переворот у лютому 1921 року?
Що означає прізвище "Ататюрк", яке Мустафа Кемаль отримав від Великих Національних зборів Туреччини (ВНЗТ) у 1934 році під час запровадження прізвищ?
Коли Туреччина була проголошена республікою?
Хто очолив боротьбу проти окупації і розчленування Туреччини країнами Антанти?
Який договір було підписано у 1920 р. між Туреччиною і союзними державами, переможницями у Першій світовій війні?
На чиєму боці воювала Османська імперія в І світовій війні?
Ким була висунута ідея утворення національного центру євреїв (єврейської держави) наприкінці ХІХ ст.?
На яку державу орієнтувався Реза-хан у 1930-тих у зовнішній політиці?
Яку назву мав меджліс Туреччини навесні 1920 р.?
Наслідком національної революції в Ірані у 1925 р. стало(-а)?
Оберіть 3 відповіді. До країн Середнього та Близького Сходу належать?
Проведення внутрішніх реформ Ататюрком в народі були названі?
Опорою Реза-хана був?
Який термін відноситься до подій в Ірані в 30 -х роках?
Як вплинула економічна криза 1929-1933 років на економіку країн Латинської Америки
Укажіть найбільш розвинені та впливові країни Латинської Америки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома