Країни Сходу в ХVІ-ХVІІІ ст.

Тест на повторення учнями вивченої теми та закріплення здобутих знань, зокрема, термінів, дат, персоналій, пам'яток, мап.

Додано: 15 травня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 8 клас
Тест виконано: 391 раз
20 запитань
Запитання 1

Назвати основні цивілізації Сходу

варіанти відповідей

Близькосхідно-мусульманська

Західна

Східна

Індійсько-південноазіатська

Китайсько-далекосхідна

Запитання 2

Вставити пропущені слова.

"Характерною особливістю східних цивілізацій було збереження........ ........... як основи суспільно-державної організації."

варіанти відповідей

Влада-власності

Сільська громада

Державні чиновники

Механізм держави

Запитання 3

Яка імператорського династія панувала в Китаї в ХІV столітті?

варіанти відповідей

Династія Мін

Династія Цин

Династія Хань

Династія Тан

Запитання 4

У 1644 році маньчжурська армія захопила Пекін, завдавши поразки армії Лі Цзичена. Ця подія вважається початком періоду правління династії

варіанти відповідей

Тан

Мін

Цин

Хань

Запитання 5

Необмежена законом влада, яка характеризується крайньою централізацією і сваволею правителя-це

варіанти відповідей

Деспотія

Імперія

Монархія

Республіка

Запитання 6

У якому році китайці закрили всі свої порти для торгівлі з європейцями, крім Гуанчжоу, було покладено початок майже столітній ізоляції Китаю?


варіанти відповідей

1644

1683

1724

1757

Запитання 7

На початку Нового часу в Японії існував поділ суспільства на стани, усе населення поділялося на:

варіанти відповідей

Воїни

Князі

Духовенство

Селяни

Ремісники

Купці

Запитання 8

З 1603 року в Японії правили понад 250 років

варіанти відповідей

Сьогуни

Імператор

Князі

Монархи

Запитання 9

1526 рік вважається датою заснування держави Великих Моголів, яка проіснувала 200 років. Хто розгромив військо делійського султана і утворив державу?

варіанти відповідей

Ібрахім Лоді

Бабур

Акбар

Джахангір

Запитання 10

Про якого діяча розповідається?

" Був одним з найвидатніших імператорів Індії. За його правління імперія досягла найвищої могутності. Одним із його досягнень вважається адміністративна реформа, у результаті якої була створена міцна централізована система управління. Сприяв розвитку науки й культури, хоча сам був неписьменним."

варіанти відповідей

Бабур

Акбар

Джахангір

Аурангзеб

Запитання 11

На початку ХVІ ст. в Індії з'явилися європейці. Хто першим прибув в країну?

варіанти відповідей

Голландці

Англійці

Французи

Португальці

Запитання 12

За наказом якого шаха було збудовано мечеть-мавзолей Тадж-Махал в Агрі на згадку про його померла дружину?

варіанти відповідей

Бабур

Акбар

Шах-Джахан

Джахангір

Запитання 13

Яка династія правила у Персії з 1502-1736 роки?

варіанти відповідей

Сефевидів

Селевкідів

Афшаридів

Занд

Запитання 14

Якого шаха Персії назвали Великим? Він провів реформи: створив регулярну армію, сприяв розвитку ремесла і торгівлі, зміцнив централізовану владу.

варіанти відповідей

Аббас І

Ісмаїл

Надір

Карім

Запитання 15

До найвідоміших архітектурних пам'яток Китаю належать архітектурний ансамбль Заборонене місто і храм Неба. За правління якої династії їх було збудовано?


варіанти відповідей

Тан

Мін

Цин

Хань

Запитання 16

Давня релігія,яка передбачала вірування у добрих і злих духів, а також обряди, за допомогою яких японці намагалися умилостивити духів - це

варіанти відповідей

Буддизм

Іслам

Синтоїзм

Конфуціанство

Запитання 17

Як називався кодекс честі самурай, згідно з яким вони мали займатися воєнною справою і присвятити своє життя господарю аж до готовності здійснити харакірі?

варіанти відповідей

Бусідо

Правила

Закони

Конституція

Запитання 18

Назвати столицю Персії доби Аббаса, яка була наочним проявом розвитку культури.

варіанти відповідей

Багдад

Тегеран

Ісфахан

Агра

Запитання 19

Найвищим досягненням культури Сефевидської Персії вважають жанр мистецтва - це

варіанти відповідей

Мініатюра

Каліграфія

Архітектура

Скульптура

Запитання 20

Як називається Персія в сучасний час?

варіанти відповідей

Ірак

Іран

Пакистан

Туреччина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест