"Гном поселився в ...(?) голові давно".
"Гном був ...(?)".
Коли гном завітав до дівчинки, надворі "був ...(?)".
"Анна, позіхаючи, стояла біля ліжка й саме відгорнула квітчасту ватяну ковдру, збираючись лягти, аж раптом побачила гнома. Він причаївся на ...(?)".
"І голосок він мав ...(?)".
"Разом зі своїм ...(?) ковпачком не більший від нігтика на Анниному мізинці".
Як звали гнома?
"...така істота не може мати про любов ніякого уявлення!"
Якої статі був гном?
— А скільки ж тобі взагалі років? — запитала Анна.
То скільки років гномові?
Які цікаві особливості мають гноми?
Які хвороби притаманні гномам?
"А як вона звучить, мова гномів?" — зацікавилася Анна.
Оберіть ознаки мови гномів.
Як гном ставився до школи?
"Коли Анна сказала, що ...(?), гном ніяк не міг у те повірити".
Яка інформація так вразила гнома?
В чому "гном був справжній ас"?
Які види гномів зустрічаються у тексті?
Оберіть характеристики, притаманні гному-"жовтяку".
Оберіть твердження, які належать гномові.
З якими із тверджень Аннин гном категорично не погодився?
"Для мене ж бо найвища заповідь - ...(?)
За яких умов гном може порядкувати в людських головах?
"— Мої справи препогані! — вереснув гном. — Я накоїв шкоди, а як наш брат гном накоїть шкоди, то тоді він... (?)"
Що трапляється з гномом, який забув, що йому "суворо заборонено чинити шкоду в головах"?
— Чесно? — спитав гном. Він стиха шморгнув носом. Мабуть, був зворушений до сліз.
Які слова дівчинки викликали у гнома таку реакцію?
"Ну, тоді я, мабуть, ...(?) гном у світі".
Як почувався гном після всього пережитого?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома