Критерії оцінювання здобувача освіти

Додано: 2 березня
Предмет:
7 запитань
Запитання 1

Чи зрозуміло Вам що таке презентація по предмету

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 2

Чи зрозуміло Вам що являє собою контрольна робота по предмету

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 3

Чи зрозуміло Вам що являє собою тестування

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 4

Чи зрозумілі Вам критерії оцінювання презинтації

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 5

Чи зрозумілі Вам критерії оцінювання контрольної роботи

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 6

Перевірка контрольної роботи з навчального курсу дисципліни проведена за допомогою письмової контрольної роботи.

При підведені підсумків виконання контрольної роботи застосовується система чотирьох бального оцінювання кожного завдання (відмінно, добре, задовільно, незадовільно).

Таким чином максимальна кількість балів яку може отримати студент

-максимум– 5 (за три відповіді по 5 балів)

-мінімальна, для позитивної оцінки – 3 балів.

Виходячи з викладених вище вихідних принципів побудови варіантів контрольних завдань встановлюються наступні критерії оцінювання:

1 Оцінка „Відмінно” (5 балів) виставляється за правильну відповідь на поставлене завдання, коли студент має систематичні і глибокі знання навчального матеріалу, викладає матеріал у логічній послідовності, вільно володіє термінологією, робить узагальнення і висновки, наводять практичні приклади у контексті тематичного теоретичного матеріалу.

2 Оцінка „Добре” (4 бали) виставляється за правильну відповідь на поставлене завдання, коли студент повністю засвоїв навчальний матеріал, викладає матеріал у логічній послідовності, але не наводить практичних прикладів у контексті тематичного теоретичного матеріалу, допускається помилок у формулюванні термінів, категорій.

3 Оцінка „Задовільно” (3 бали) ставиться у випадку коли студент засвоїв матеріал у не повному обсязі, дає не повну відповідь на поставлене теоретичне питання, якщо завдання частково (більше 50%) виконано студентом, з якого видно, що студент володіє елементарними теоретичними знаннями, але для завершення завдання не вистачило виділеного часу.

4 Оцінка „Не задовільно” (2 бала) ставиться за неправильну відповідь на поставлені теоретичні запитання, завдання виконане менше 40%.

Порядок виставлення підсумкових оцінок

Підсумкова оцінка контрольної роботи виставляється за сумарною кількістю балів з кожного завдання.

„Відмінно” – 5 балів;

„Добре” – 4 бали;

„Задовільно” – 3 бали;

„Не задовільно” – менше 2 балів.

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 7

1 Розуміння завдання

- робота демонструє точне розуміння завдання10-12(5)

- використані як матеріали, що мають відношення до теми, так і ті, що не мають відношення до теми7-9(4)

- використані матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; зібрана інформація не аналізується і не оцінюється4-6(3)

2 Повнота розкриття теми

-повно10-12(5)

-частково 7-9(4)

-не розкрита 4-6(3)

3 Викладення аспектів теми

-викладені повно 10-12(5)

-частково 7-9(4)

-не викладені 4-6(3)

4 Викладення стратегії розв’язання проблеми

-викладена стратегія розв’язання проблеми 10-12(5)

-процес розв’язання неповний 7-9(4)

-процес розв’язання неточний і неправильний 4-6(3)

5Логіка викладення інформації

-матеріал викладений логічна10-12(5)

 - порушення логіки7-9(4)

-відсутність логіки4-6(3)

6 Грамотність, необхідний словник, відсутність орфографічних та технічних помилок

-грамотна робота з точки зору орфографії, стилістики, пунктуації, синтаксису

10-12(5)

- не грубі помилки з точки зору орфографії, стилістики, пунктуації, синтаксису

7-9(4)

- грубі помилки4-6(3)

7 Стиль презентації

-витриманий єдиний стиль 10-12(5)

-спостерігаються деякі порушення дотримання стиля 7-9(4)

-стилю не дотримано 4-6(3)

8 Дотримання кольору в презентації

- грамотно підібрана кольорова гама 10-12(5)

- наявність невідповідності в кольоровій гамі 7-9(4)

-порушено гармонію кольорової палітри 4-6(3)

9 Анімаційні ефекти презентації

- раціонально використані можливості комп’ютерної анімації 10-12(5)

- нераціонально використані можливості комп’ютерної анімації 7-9(4)

- не використані можливості комп’ютерної анімації 4-6(3)

10 Розміщення інформації на слайді

-оптимальне розміщення інформації на слайді 10-12(5)

-деякі порушення в розміщенні інформації на слайді 7-9(4)

-порушення в розміщенні інформації на слайді 4-6(3)

11 Різноманітність видів слайдів

- виправдане включення в роботу графіків, малюнків, музики, відео 10-12(5)

- невиправдане включення в роботу графіків, малюнків, музики, відео 7-9(4)

- відсутність в роботі графіків, малюнків, музики, відео 4-6(3)

12 Якість доповіді

- аргументованість основних позицій, композиція доповіді логічна, повнота представлених в доповіді результатів роботи 10-12(5)

- порушено логіку виступу, неповне представлення результатів роботи, неповна система аргументації 7-9(4)

- немає аргументів по головним позиціям, повне порушення логіки, не представлені результати дослідження 4-6(3)

13 Обсяг та глибина знань за темою

- доповідачі демонструють ерудицію, відображають міжпредметні зв’язки 10-12(5)

- доповідачі грамотно викладають матеріал, проте не показують достатньо глибоких знань 7-9(4)

- доповідачі виявляють повну відсутність володіння матеріалом 4-6(3)

14 Культура мовлення, манера триматися перед аудиторією

-доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють культурою мовлення, дотримуються регламенту, утримують увагу аудиторії 10-12(5)

- доповідачі допускають не грубі мовленеві помилки під час виступу, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії 7-9(4)

- доповідачі перед аудиторією, демонструють бідність мовлення, порушують регламент, не можуть утримати увагу аудиторії 4-6(3)

15 Відповіді на питання

-доповідачі переконливо і повно відповідають на питання, тримаються дружньо, намагаються використати відповіді для успішного розкриття теми

10-12(5)

- доповідачі не на всі питання можуть знайти переконливі відповіді 

7-9(4)

- доповідачі не можуть відповісти на питання

4-6(3)

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест