Кризові явища в Римській імперії та її поділ. Падіння Західної Римської імперії.

Додано: 25 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
Тест виконано: 34 рази
7 запитань
Запитання 1

Які були прояви кризових явищ в Римській імперії?



варіанти відповідей

Вторгнення варварів.



Розквіт торгівлі.

Поява орендарів-колонів та «рабів із хатинами».



Посуха.

Дощі.

Залежність влади імператорів від армії.



Скасування податків з населення.

Запитання 2

Що не відноситься до реформ імператора Діоклетіана?



варіанти відповідей

Перепис населення імперії.



 Перенесення столиці до Нікодемії (Мала Азія).



Переніс столицю до міста Константинополь

Поділ імперії на 101 провінцію, якими було простіше управляти.• Поділ імперії на чотири частини (два правителі та 2 співправителі) — тетрархія.



Запитання 3

Столицею Західної Римської імперії було місто...



варіанти відповідей

Рим

Константинополь


Нікодемія

Мілан

Запитання 4

Хто не відноситься до варварів?

варіанти відповідей

Гуни

Римляни

 Вандали

Слов’янські племена

Запитання 5

Як звали вождя вандалів який дав своїм воїнам 14 днів на пограбування Рима?

варіанти відповідей

Аларіх

Гейзеріх

Одоакр

Аттіла

Запитання 6

В якій послідовності відбувались події?

1.Битва на Каталаунських полях, у якій гуни зазнали поразки.

2.Командир гвардії, германський вождь Одоакр усунув від влади імператора Західної Римської імперії Ромула Августа.

3. Поділ Римської імперії.

4.Рим захопили вандали і 14 днів грабували місто, вивозячи все до Карфагена (столиці вандалів).


варіанти відповідей

1-4-3-2.

3-1-4-2.

4-2-1-3.

3-4-1-2

Запитання 7

Оберіть причини падіння Римської імперії


варіанти відповідей

Неефективна праця рабів.

Збільшення кількісного складу армії (до 450 тис. легіонерів) та укріплення військової дисципліни.

Духовна криза (втрата Римом мови та культури).



Введення по всій території імперії єдиних законів.

Наймана армія.

Остаточна ліквідація ролі римського сенату.



Перепис населення імперії.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест