Справжня кровоносна система формується в ............... червів. Кров рухається лише по судинах і не потрапляє в порожнину тіла. Серця у них немає.
Кров складається з рідкої міжклітинної речовини – плазми, та клітин (формених елементів). У хребетних тварин форменими елементами крові є:
Тварин, температура тіла яких залежить від температури довкілля, називають:
Центральним пульсуючим органом кровоносної системи є:
Обери хибне твердження:
Обери тварин, у яких двокамерне серце:
Холоднокровними є: .
Судини, якими кров рухається до серця:
У зябрах риб венозна кров збагачується ............ і перетворюється на ......
1. Передсердя – відділи серця, у які надходить кров із кровоносних судин.
2. Шлуночки – відділи серця, у які надходить кров із передсердь.
Твердження:
Рідка тканина, що циркулює в судинах і міжклітинних порожнинах багатьох безхребетних тварин з незамкненою системою кровообігу:
Незамкнену кровоносну систему мають:
Кому властива замкнена кровоносна система, 1 коло кровообігу, однокамерне серце?
Оберіть ознаки, що характерні для кровоносної системи риб
Виберіть ТРИ правильні відповіді. Укажіть характеристики малого кола кровообігу:
Виберіть ТРИ правильні відповіді. Укажіть характеристики великого кола кровообігу:
Виберіть ознаки, що характеризують серце, схема якого зображена на малюнку
Визначте, яка група хребетних тварин має таку будову кровоносної системи:
серце трикамерне з неповною перегородкою. Два кола кровообігу. Від шлуночка відходять права й ліва дуга, які над серцем зливаються
Яка група хребетних тварин має: серце чотирикамерне. Два кола кровообігу. Від лівого шлуночка відходить ліва дуга аорти
Вкажіть групу хребетних тварин, що має серце трикамерне. Два кола кровообігу. У правому передсерді змішана кров.
Хто з тварин має серце чотирикамерне. Два кола кровообігу. Від лівого шлуночка відходить права дуга аорти
Виберіть ознаки, що характеризують серце, схема якого зображена на малюнку (ТРИ вірні відповіді)
Судини, якими кров рухається від серця:
Кров, насичена киснем
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома