Кровотечі. Перша допомога при кровотечі.

Додано: 10 червня 2022
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 255 разів
11 запитань
Запитання 1

У залежності від типу ушкоджених кровоносних судин розрізняють такі види кровотеч:

варіанти відповідей

зовнішня, внутрішня, капілярна;

внутрішня, судинна, м'язова;

артеріальна, венозна, капілярна.

Запитання 2

Кровотеча з ушкоджених внутрішніх органів називається ...

варіанти відповідей

артеріальною;

капілярною;

венозною;

паренхіматозною(внутрішньою).

Запитання 3

Вкажіть венозну кровотечу:

варіанти відповідей
Запитання 4

Вкажіть артеріальну кровотечу:

варіанти відповідей
Запитання 5

Яка з кровотеч не є опасною для життя людини?

варіанти відповідей

артеріальна

венозна

капілярна

Запитання 6

Симптоми, характерні для всіх видів кровотеч:

варіанти відповідей

блідість, запаморочення, слабкий пульс, зниження артеріального тиску;

стан не змінюється;

запаморочення, підвищений артеріальний тиск, слабкий пульс.

Запитання 7

Тимчасову зупинку венозної кровотечі проводять за допомогою:

варіанти відповідей

джгута;

шини;

тугої (компресійної) пов'язки.

Запитання 8

Найефективнішим способом зупинки артеріальної кровотечі з кінцівок є ...

варіанти відповідей

пальцеве притиснення;

накладання компресійної пов'язки;

накладання джгута;

тампонування рани.

Запитання 9

Кровотеча припиняються самостійно, або пристискається

варіанти відповідей

капілярна

внутрішня

артеріальна

Запитання 10

Максимальний час, на який можна накласти джгут влітку на нижню кінцівку становить:

варіанти відповідей

1 - 1.5 години;

1.5 - 2 години;

2 - 3 години;

понад 3 години.

Запитання 11

Визначте алгоритм накладання джгута на кінцівку при артеріальній кровотечі:

А .джгут (під час артеріальної кровотечі) накладають вище за рану на відстані 67 см від верхнього краю

Б .кінцівку джгута піднімають вгору

В на місце накладання накладають яку-небудь тканину

Г. покласти супровідну записку

варіанти відповідей

В Б А Г

Б В А Г

В А Г Б

ГБ А В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест