Чим прославився зображений на ілюстрації діяч?
Визначна пам’ятка оборонного зодчества ХІV- ХVІ ст. на території сучасної України - це:
Про яку оборонну споруду Поділля турецький мандрівник Евлія Челебі писав: «Рівної їй немає не тільки у володіннях польських, але, мабуть, і в чеських, і в Шведській країні, і в державі Голландській, і в горах Німецьких»?
Чим було зумовлене будівництво на українських землях церков, подібних до тієї, що зображена на ілюстрації?
Про кого йде мова? Народився у Дрогобичі (Львівщина) близько 1450 р. Учений узяв собі за прізвище назву рідного міста. Здобувши початкову освіту, допитливий юнак вирушив до Краківського університету. Продовжив навчання в Болонському університеті. Там здобув ступінь доктора філософії та медицини. У 1481-1482 рр. його обрали на посаду ректора. Уславився як перший з українців, хто опублікував свою книгу в Європі «Прогностична оцінка поточного 1483 року».
Окрасою якого міста є костел святого Варфоломія забраженого на фото?
Оберіть ЗАЙВУ ознаку, яка не характерна для розвитку культури у XIV – п.п XVI століття.
Зображення Ісуса Христа, Богородиці та святих - це:
Події якого хронологічного періоду охоплює "Короткий Київський літопис"?
Провідним жанром тогочасного образотворчого мистецтва є...
Магдебурзьке право - це
Велике багатогалузеве панське господарство, засноване на праці кріпаків та орієнтоване на виробництво збіжжжя на продаж
Зростання кількості міст і посилення їхньої ролі в економічному та культурному житті суспільства це
Торговельний шлях, що з'єднував Європу зі Сходом (у 14–15 ст.)
Православне духовенство поділялося на
Селяни поділялись на
Орган міського самоуправління, що здійснював адміністративносудові функції
Найбільш привілейований панівний стан у Польщі, Угорщині, Литві, на українських та білоруських землях, що входили складу Великого князівства Литовського та Польського королівства:
Шляхта поділялася на такі категорії:
Найбільших землевласників в Речі Посполитій та Великому князівстві Литовському називали:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома