Захіодноукраїнські землі у міжвоєнний період

Додано: 12 квітня 2021
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 193 рази
12 запитань
Запитання 1

У якій країні в 1920—1930-ті рр. діяли Український вільний університет та Українська аграрна академія?

А Польщі

Б Чехословаччині

В Німеччині

Г Австрії

варіанти відповідей

А Польщі

Б Чехословаччині

В Німеччині

Г Австрії

Запитання 2

У 1920-ті рр. українські школи були ліквідовані на українських землях, що входили до складу:

А Польщі

Б Чехословаччини

В Румунії

Г СРСР

варіанти відповідей

А Польщі

Б Чехословаччини

В Румунії

Г СРСР

Запитання 3

Які поняття слід використовувати, характеризуючи розвиток західноукраїнських земель у 1920—1930-ті рр.?

А осадництво, пацифікація, русинство

Б Великий перелом, колективізація, Голодомор

В масові репресії, автокефальна церква, культурна революція

Г українізація, націонал-комунізм, лікнеп

варіанти відповідей

А осадництво, пацифікація, русинство

Б Великий перелом, колективізація, Голодомор

В масові репресії, автокефальна церква, культурна революція

Г українізація, націонал-комунізм, лікнеп

Запитання 4

Яке визначення розкриває зміст поняття «осадництво»?

А здійснюване урядом Польщі в 1920-ті рр. планомірне заселення українських земель військовими та цивільними колоністами

Б добровільне чи вимушене переміщення населення з країни постійного проживання в інші країни

В право самостійного здійснення державної влади або управління, яке надається конституцією окремій частині держави

Г режим, якому властива монополія на владу однієї особи, політичного угруповання або партії

варіанти відповідей

А здійснюване урядом Польщі в 1920-ті рр. планомірне заселення українських земель військовими та цивільними колоністами

Б добровільне чи вимушене переміщення населення з країни постійного проживання в інші країни

В право самостійного здійснення державної влади або управління, яке надається конституцією окремій частині держави

Г режим, якому властива монополія на владу однієї особи, політичного угруповання або партії

Запитання 5

Масові репресії щодо українського населення Галичини, здійснені польським урядом восени 1930 р., отримали офіційну назву:

А «асиміляція»

Б «пацифікація»

В «депортація»

Г « нормалізація »

варіанти відповідей

А «асиміляція»

Б «пацифікація»

В «депортація»

Г « нормалізація »

Запитання 6

 Війська якої країни в березні 1939 р. окупували Карпатську Україну?

А Румунії

Б Угорщини

В Польщі

Г Німеччини

варіанти відповідей

А Румунії

Б Угорщини

В Польщі

Г Німеччини

Запитання 7

Які західноукраїнські землі в результаті подій 1918—1919 рр. увійшли до складу Чехословаччини?

А Східна Галичина

Б Закарпаття

В Північна Буковина

Г Західне Поділля

варіанти відповідей

А Східна Галичина

Б Закарпаття

В Північна Буковина

Г Західне Поділля

Запитання 8

Основою ідеології та діяльності якої партії став «інтегральний націоналізм»?

А КПЗУ

Б УНДО

В ОУН

Г УСДП

варіанти відповідей

А КПЗУ

Б УНДО

В ОУН

Г УСДП

Запитання 9

Уряд якої країни упродовж 1920—1930-х рр. вживав заходи, про які йдеться в уривку з історичного джерела?

«На Волині та Поліссі протягом п’яти років осаджено понад 8 тисяч родин військових. Дано їм, за розпорядженням уряду, найкращі землі від 20 до 80 га, деревину на будівництво, грошей чимало».

А Польщі

Б Румунії

В Чехословаччини

Г Угорщини

варіанти відповідей

А Польщі

Б Румунії

В Чехословаччини

Г Угорщини

Запитання 10

Хто із зображених на ілюстраціях історичних діячів був засновником Організації українських націоналістів (ОУН)?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 11

 На якій ілюстрації зображено президента Карпатської України?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 12

Герб якого державного утворення зображено на рисунку?

А Гуцульської республіки

Б Карпатської України

В Західноукраїнської Народної Республіки

Г Галицької Соціалістичної Радянської Республіки

варіанти відповідей

А Гуцульської республіки

Б Карпатської України

В Західноукраїнської Народної Республіки

Г Галицької Соціалістичної Радянської Республіки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест