Які твердження характеризують державну політику в галузі культури та науки в другій половині 40-х – на початку 50-х років в УРСР?
1 Розгортання ідеологічної кампанії боротьби проти «космополітизму».
2 Відновлення роботи науково-дослідних установ, зміцнення їхньої матеріально-технічної бази.
3 Створення атмосфери творчої змагальності в літературі й мистецтві.
4 Сприяння контактам діячів української культури з митцями Заходу.
5 Утвердження як офіційно дозволеної теми любові до України в кіно- і театральному мистецтві.
Хто очолив Академію наук УРСР в 1946 р.?
1. Доповніть твердження
У 1951 р. створено першу в СРСР електронно-обчислювальну машину («МЕОМ») пiд керівництвом…
Характерна риса політики влади в галузі культури у повоєнні роки:
Прочитайте визначення й укажіть поняття, яке відповідає його змісту, та час його початку.
«Фактичне знищення наукової школи у радянській генетиці, деградація і гальмування розвитку біології, репресії проти учених-генетиків; назва походить від прізвища творця псевдонаукового мічурінського вчення в біології»
Укажіть правильне твердження.
Характерною рисою методу соціалістичного реалізму, в рамках якого повинні були творити в радянську епоху українські митці:
Твори (твір), за які на адресу Володимира Сосюри в 1951 р. пролунала різка критика:
Категорія населення, яку комуністична влада називала «українськими буржуазними націоналістами»:
Визначні представники української повоєнної науки.
Які з тверджень характеризують розвиток культури та науки в УРСР 1946–1953 рр.?
Яка характеристика пов’язана із зображеним на фото діячем?
Як називається явище післявоєнного розвитку, описане в уривку з історичного джерела?
«Зворотним боком буржуазного націоналізму є безрідний космополітизм, який проявляється в плазуванні та низькопоклонстві перед іноземщиною. Безрідний космополітизм є зброєю в боротьбі проти соціалізму...»
Завдяки чому школи в УРСР були відбудовані у відносно короткий
проміжок часу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома