Спілкування – це:
Причини невдалої комунікації:
Рівні спілкування, на яких люди щиро спілкуються і почуваються у цілковитій безпеці:
Спрощені думки щодо окремих осіб або ситуації, внаслідок чого відсутній об’єктивний аналіз і розуміння людей, ситуацій, проблем є:
Характерні особливості зовнішніх засобів виразності особистості під час спілкування - це:
До правил культури слухання та говоріння належать:
Функції мови підчас спілкування:
Через які фільтри нашої свідомості проходить інформація, яку отримує людина:
Формальне спілкування, коли відсутнє прагнення зрозуміти співрозмовника – це:
Існують такі рівні спілкування:
Тип співрозмовника, який в розмову втручається рішуче, проте якщо хтось до нього звертається він не відчуває потреби відповідати:
Мовлення - це:
Правила ділового етикету під час спілкування передбачають:
Сучасний етикет у спілкуванні грунтується на моральних принципах гуманізму й демократизму, як:
Етикет у рукостисканні під час спілкування:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома