Кути, утворені при перетині прямих січною. Ознаки паралельності прямих

Додано: 12 січня
Предмет: Геометрія, 7 клас
10 запитань
Запитання 1

 Вкажіть рисунок, на якому зображено відповідні кути 1 та 2 при прямих a i b та січній c

варіанти відповідей
Запитання 2

Дві прямі перетинаються третьою. Вкажіть можливі величини утворених внутрішніх різносторонніх кутів, щоб дані прямі були паралельними?

варіанти відповідей

180° і 0°

67° і 67°

 35° і 145°

34° і 35°

Запитання 3

 Закінчіть речення так, щоб отримати правильне твердження. Дві прямі, що перетинаються січною, є паралельними якщо...

варіанти відповідей

 Сума внутрішніх кутів дорівнює 189°

 Внутрішні різносторонні кути дорівнюють 45° і 135° відповідно

 Відповідні кути рівні

Серед утворених восьми кутів тільки 5 дорівнюють один одному

Запитання 4

Укажіть неправильне твердження

варіанти відповідей

 Якщо внутрішні різносторонні кути, утворені при перетині прямих січною, рівні, то прямі паралельні

Якщо сума внутрішніх односторонніх кутів, утворених при перетині прямих січною, дорівнює 180°, то прямі паралельні

Якщо один із відповідних кутів, утворених при перетині прямих січною, дорівнює 35°, а другий 135°, то прямі паралельні

Якщо всі вісім утворених при перетині прямих січною кутів рівні, то прямі паралельні.

Запитання 5

Визначте, якими є кути 3 і 5.

варіанти відповідей

різносторонні

суміжні

односторонні

вертикальні

Запитання 6

Визначте, якими є кути 4 і 8.

варіанти відповідей

суміжні

відповідні

вертикальні

внутрішні

Запитання 7

Визначте, якими є кути 3 і 6.

варіанти відповідей

суміжні

різносторонні

односторонні

відповідні

Запитання 8

Чи є паралельними прямі a і b ?

варіанти відповідей

Так

Ні

не можна з'ясувати

Запитання 9

Скільки кутів утворюється при перетині двох прямих січною

варіанти відповідей

4

6

8

12

Запитання 10

Як називаються кути 1 і 2 на малюнку

варіанти відповідей

Вертикальні кути

Відповідні кути

Внутрішні різносторонні кути

Внутрішні односторонні кути

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест