У яких містах за часів гетьманату П. Скоропадського були відкриті державні українські університети
Прочитайте уривок з біографії і назвіть прізвище першого президента Української Академії наук (УАН).
«Геолог, геохімік. Закінчив фізико-математичний факультет Петербурзького університету. У 1917-1921 рр. жив і працював в Україні, брав активну участь у створенні УАН, був її першим президентом. Засновник вітчизняної школи геохіміків, основоположник вчення пре біосферу і ноосферу».
Укажіть, коли була створена Державна українська мандрівна капела «ДУМКА»?
Укажіть, коли було відкрито Українську академію наук?
У якій галузі культури творили Микола Леонтович, Григорій Верьовка?
У якій галузі культури творили Василь Чумак, Василь Еллан-Блакитний, Михайло Драй-Хмара?
За якої влади відбулися такі події в українській культурі: створення Української Академії наук, відкриття державних університетів у Києві та Кам'янець-Подільському, відкриття 150 українських гімназій,
Вкажіть, які з перерахованих нижче заходів у сфері культури, здійснювалися більшовицькою владою на Україні у 1917-1920 роках
Про якого відомого діяча українського образотворчого мистецтва початку ХХ століття йдеться у наведеному уривку:
"Більшу частину життя прожив у Санкт-Петербурзі. Захоплювався українськими старовинними гравюрами та геральдикою. Всесвітньо відомий графік, один з фундаторів нової графічної школи в Україні. На замовлення урядів УНР та Української держави гетьмана виконав художнє оформлення різноманітних державних банкнот (грошових купюр), поштових марок, грамот з нагоди урочистих подій"
Визначте, про який пам'ятник відомого українського скульптора Івана Кавалерідзе йдеться у наведеному уривку, оберіть правильну відповідь:
"У роменському пам'ятнику вже в самій поставі голови, у руці, яка лежить на коліні, у всій фігурі, органічно злитій з п'єдесталом, що нагадує курган, я намагався поряд із соціальною характеристикою передати нездоланну внутрішню силу поета, його зв'язок з рідною землею"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома