Лазарус Тематична робота 1

Додано: 11 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 147 разів
24 запитання
Запитання 1

Програми, створені в середовищі Lazarus, називають 

варіанти відповідей

проектами

компонентами

програмами

Запитання 2

Комп'ютерна програма - 

варіанти відповідей

це система команд

це алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання 

Запитання 3

Дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв або від інших програм, або з іншого джерела 

варіанти відповідей

проміжними даними 

вхідними даними

вихідними даними

Запитання 4

Для запису алгоритмів, призначених для виконання комп'ютером, використовують спеціальні мови...

варіанти відповідей


програмування

спілкування

кодування

Запитання 5

Властивість, значення якої визначає ім'я форми як об'єкта

варіанти відповідей

Top

Name

Caption 

Запитання 6

Властивість, значення якої визначає текст у рядку заголовка форми

варіанти відповідей

Name

Color

Caption

Запитання 7

Властивість, значення якої визначає колір форми

варіанти відповідей

Color 

Name

Left

Запитання 8

Властивість, значення якої визначає відстань від лівої межі вікна до лівої межі екрана

варіанти відповідей

Left 

Color

Cartion

Запитання 9

Середовище для розробки програм Lazarus складається з ?



варіанти відповідей

текстового редактора

редактора презентацій

компілятора

засобів налагодження програм

довідкової системи

калькулятора

Запитання 10

Логотип програми лазарус має вигляд

варіанти відповідей
Запитання 11

Для додавання Кнопки до форми в середовищі програмування Lazarus, потрібно обрати компонент позначений цифрою …


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 12

Оберіть Вікно Форми.

варіанти відповідей
Запитання 13

Компонент який використовується для виведення текстових повідомлень - це

варіанти відповідей

кнопка - Button

форма - Form

напис - Labbel

поле - Edit

Запитання 14

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі. Обери декілька варіантів

варіанти відповідей

Button

Caption

Label

Name

Запитання 15

Об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти (елементи керування) - це 

варіанти відповідей

Подія

Кнопка

Форма

Напис

Запитання 16

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Width?

варіанти відповідей

Визначає ширину кнопки

Визначає колір кнопки

Визначає висоту кнопки

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Запитання 17


За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Height?

варіанти відповідей

Визначає ширину кнопки


Визначає висоту кнопки

Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Запитання 18

Що означає властивість Caption ?

варіанти відповідей

Назва

Колір

Ширина

Розмір

Запитання 19

Набір символів, із яких утворюються команди та інші мовні конструкції

варіанти відповідей

 синтаксис мови

 семантика мови

алфавіт мови

графіка мови

Запитання 20

Програма - це...

варіанти відповідей

правила виконання комп’ютером команд, записаних мовою програмування

алгоритм, записаний мовою програмування та призначений для розв’язування певного завдання на комп’ютері

правила побудови команд мови програмування

 штучна мова, що являє собою систему позначень і правил для запису алгоритмів у формі, придатній для їх виконання комп’ютером

Запитання 21

Для перекладання програм із мов програмування високого рівня на машинну мову застосовують спеціальні програми

варіанти відповідей

транслятори

компілятори


інтерпритатори

транслітери

Запитання 22

Яка властивість відповідає за розмір і стиль накреслення шрифту компонента Label?

варіанти відповідей

Caption 

Font 

Hint  

Color 

Запитання 23

Властивість Visible, означає

варіанти відповідей

видимість

перехід

закрити форму

Запитання 24

Оператор (команда) присвоювання:

варіанти відповідей

 :=

 

  =

 ==

  =!

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест