Лермонтов "Герой нашого часу"

Додано: 16 грудня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
Тест виконано: 10 разів
17 запитань
Запитання 1

Чого прагне ліричний герой вірша «На дорогу йду я в самотині...»:

варіанти відповідей

 кохання;

 волі та спокою;

 залишити батьківщину;

 подвигу в ім’‎я коханої.

Запитання 2

Визначте тему роману "Герой нашого часу"

варіанти відповідей

життя світського суспільства

життя військових на Кавказі

тема взаємодії особистості, суспільства і долі

тема кохання

Запитання 3

М.Лермонтов відмовився від хронологічного подання частин роману. Це було зроблено для того.....

варіанти відповідей

щоб показати читачеві внутрішній світ героя, як він формувався під час різних подій із життя

 щоб заплутати читача, зробити сюжет схожим на короткі детективні історії 

щоб дати змогу читачеві самому додумати і пов'язати частини в правильній хронологічній послідовності

щоб захопити читача ...."А що там буде далі?"...

Запитання 4

Хто з героїв описує особистість Печоріна на початку роману?

варіанти відповідей

Офіцер-оповідач

Максим Максимович

 Грушницький

 Азамат

Запитання 5

Чому Печорін втручався в життя інших людей, часто завдаючи їм шкоду?

варіанти відповідей

у нього товариська вдача

з нудьги

цікавий до всього

Турботливий, але безталанний

Запитання 6

Чи щирий Печорін сам з собою?

варіанти відповідей

Він звик собі в усьому визнаватися

Він звик собі в усьому брехати

Навіть сам з собою він лукавив

Він намагався не обговорювати свої вчинки навіть з самим собою

Запитання 7

"Герой нашого часу", за словами Лермонтова - це

варіанти відповідей

портрет знайомого

жахлива вигадка

портрет, складений з вад сучасного автору покоління

спогади з далекого минулого

Запитання 8

Дорога у вірші «На дорогу йду я в самотині...» виступає символом


варіанти відповідей

 людської долі, життєвого шляху

 розлуки з домівкою

плинності й незворотності часу

 невідворотної загибелі

Запитання 9

Укажіть тему, яку розкриває Лермонтов у вірші «На дорогу йду я в самотині...»:

варіанти відповідей

осуд бездіяльності й моральної ницості свого покоління;

герой та натовп;


любов до батьківщини;


потяг до волі, гармонії, повноти буття.

Запитання 10

Що є причиною дуелі між Грушницьким і Печоріним?

варіанти відповідей

помста Печоріна Грушницькому

 ревнощі Грушницького

наклеп Грушницького

Запитання 11

Чим закінчилась дуель?

варіанти відповідей

загинули обидва

загинув Грушницький

загинув Печорін

Запитання 12

Оберіть рису , яка не притаманна Печоріну

варіанти відповідей

Егоїзм

Байдужість

Боягузтво

Запитання 13

Как у офицера-рассказчика оказался Журнал Печорина?

варіанти відповідей

журнал офицеру-рассказчику отдал сам Печорин

журнал офицеру-рассказчику передал Максим Максимыч

офицер-рассказчик обнаружил журнал в вещах умершего Печорина

на самом деле это журнал не Печорина, а самого офицера-рассказчика

Запитання 14

О чем сожалеет Печорин накануне поединка, вспоминая свою жизнь?

варіанти відповідей

о том, что не понял своего предназначения

о том, что не женился на Вере и не испытал семейного счастья

о том, что не совершил подвиг и не прославился

о том, что затеял эту игру и сам в ней проиграл

Запитання 15

Почему Грушницкий хочет добиться любви княжны Мери?

варіанти відповідей

он действительно ее искренне любит

назло Печорину

женитьба на Мери выгодно открыла бы ему двери в высший свет

чтоб доказать себе, чего он стоит

Запитання 16

Какое вознаграждение Азамат получает от Печорина за помощь в похищении Бэлы?

варіанти відповідей

большую сумму денег

кинжал в золотой оправе

помощь в краже Карагёза, коня Казбича

офицерский патент

Запитання 17

"Герой нашего времени,- пишет М.Ю. Лермонтов,- это ...

варіанти відповідей

портрет самого автора, его мыслей, переживаний, сомнений".

портрет близкого моего знакомого, кого, и к его и вашему несчастью, автор слишком часто встречал".

Небрежный плод моих забав,

Бессонниц, легких вдохновений,

Незрелых и увядших лет,

Ума холодных наблюдений

И сердца горестных замет

портрет, составленный из пороков всего нашего поколения, в полном их развитии".

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест