Цикл поезій, до якого входить вірш «Стояла я і слухала весну…»
Поезія"Стояла я і слухала весну..." поєднує в собі особливості лірики
Жанр вірша "Стояла я і слухала весну"
Тема вірша "Стояла я і слухала весну"
Ідея поезії “Стояла я і слухала весну” висловлена у наступних рядках:
Наскрізним художнім засобом вірша "Стояла я і слухала весну..." є
Дієслівний ряд стояла, слухала, говорила, співала, шепотіла передає
Установіть відповідність між художнім засобом та прикладом із твору.
1 епітет
2 порівняння
3 персоніфікація
4 гіпербола
А О, сліз таких вже вилито чимало,-
Країна ціла може в них втопитись...
Б Вигострю, виточу зброю іскристу
В ...колись ти літала орлом надо мною...
Г Хто моря переплив і спалив кораблі за собою,
той не вмре, не здобувши нового добра.
Д Весна мені багато говорила...
У вірші «Contra spem spero» Леся Українка використала давньогрецький міфологічний образ
Назва вірша "Contra spem spero!" Лесі Українки в перекладі з латини означає
До пейзажної лірики належить поезія:
Осередком українського модернізму було
Мотивом вірша "Мріє, не зрадь" можна вважати
У вірші "Contra spem spero!" поєднано види лірики
Який художній засіб використано
Я на вбогім, сумнім перелозі
Буду сіять барвисті квітки
Назвіть характерний для письма Лесі Українки творчий метод, що полягає в поєднанні гармонії ідеалу з життєвою правдою.
Уривок із листа «От і знов берусь здіймати «сізіфовий камінь» догори!... Чи підійметься? Навряд — не такий то камінь!» перегукується з óбразами та мотивами твору
«Брязне клинок об залізо кайданів, Піде луна по твердинях тиранів…» - це рядки з поезії...
Із якого твору рядки
...Я душею повстала сама проти себе,
І тепер вже немає мені вороття...
Справжнє прізвище Лесі Українки
Назва вірша "Contra spem spero!" Лесі Українки в перекладі з латини означає
У вірші «Contra spem spero» Леся Українка використала давньогрецький міфологічний образ
Із якого твору рядки «Я душею повстала сама проти себе, І тепер вже немає мені вороття»
3а жанром твір «Contra spem spero!» є
Осередком українського модернізму було
Укажіть характерний для письма Лесі Українки творчий метод
Де народилась Леся Українка?
Великий вплив на виховання Лесі Українки мав
Скільки часу писала Леся Українка твір "Лісова пісня"
Свій перший вірш Леся написала в 9 років
Який тяжкий недуг мала письменниця
"Лісова пісня" була написана у ...
Події твору відбуваються ...
За жанром (жанровим різновидом) твір "Лісова пісня" є
Для драми-феєрії притаманні усі поняття, ОКРІМ
Що стало поштовхом до написання "Лісової пісні"?
Укажіть рядок, де правильно вказано дійових осіб "Лісової пісні".
Мавка у драмі-феєрії - це символ...
У творі порушено проблеми...
Що вплітає Лукаш в коси Мавці?
Слова "Не зневажай душі своєї цвіту"
каже
Уривок "на їй сорочка з десятки,скупо пошита і латана на плечах, вузька спідничина з набиванки і полинялий фартух з димки,волосся гладко зачесане у дві коси і заложене навколо голови" є портретною характеристикою
Туман на озері білими хвилями прибиває до чорних хащів; очерет перешіптується з осокою, сховавшись у млі. З гущавини вибігає Мавка, біжить прудко, мов утікаючи; волося їй розвіялось,одежа розмаялась.
Який художній засіб у ньому не використано?
Роздвоєна душа в героя твору "Лісова пісня"
Події в драмі-феєрії "Лісова пісня" розгортаються в такій послідовності
Символом єдності людини і природи в драмі виступає
Укажіть основну проблему драми-феєрії "Лісова пісня"
Твір "Лісова пісня" Леся Українка написала за:
Композиція драми складається з:
Тема твору "Лісова пісня" - це розповідь про:
Композиційну особливість драми-феєрії вказано в рядку
4. На скільки покарана Русалка за спробу втекти з "тим, що греблі рве"?
3. Хто Водянику не рідний, хоч "..водяного роду"?
6. Якої сопілки не вистачало Лукашу?
11. Хто спокушав Мавку?
14. Хто підговорив Потерчат занапастити Лукаша?
15. Над чим розмірковувала Мавка після порятунку Лукаша?
Укажіть рядок, де правильно вказано дійових осіб "Лісової пісні".
Мавка у драмі-феєрії - це символ...
Хто застерігає Мавку, щоб вона не задивлялася на хлопців людських?
Чим закінчується твір?
Події у творі Лесі Українки "Лісова пісня" відбуваються:
Який епізод "Лісової пісні" є зав'язкою?
Хто застерігає Мавку, щоб вона не задивлялася на хлопців людських?
«Ну, як таки, щоб воля та пропала? Се так колись і вітер пропаде», - так говорить Мавка
Мавка навмисно порізала собі руку, бо
У фіналі твору Мавка з’являється Лукашеві в образі
Установіть відповідність:
1. Лукаш
2. Килина
3. Лісовик
4. “Той, що в скалі сидить”
5. Мавка
А) ріже свого пальця для порятунку іншого героя
Б) руйнує заповіт дядька Лева
В) захищає дерево від охочих зрубати
Г) перетворює хлопця на вовкулаку
Д) хоче наточити березового соку
Е) забирає Мавку під землю
Куди подівся дядьків дуб?
Що сталося з вербою, на яку перетворилася Мавка?
Хто з героїв "... випливає i знадливо всмiхається, радiсно складаючи долонi. На нiй два вiнки - один бiльший, зелений, другий маленький, як коронка, перловий, з-пiд нього спадає серпанок" ?
"Мавка надбiгає на його крик, але не може дiстатися до нього, бо вiн загруз далеко вiд твердого берега"
Який епізод твору згадується у цьому уривку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома