Леся Українка "Хотіла б я піснею стати"

Ідейно-художній зміст поезії

Додано: 2 листопада 2020
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 214 разів
6 запитань
Запитання 1

З чим асоціюється пісня ліричної героїні?

варіанти відповідей

Воля

Доля

Щастя

Мрія

Запитання 2

У якому емоційному стані написано вірш?

варіанти відповідей

У хвилини радості

У хвилини страху

У хвилини відчаю

У хвилини ненависті

Запитання 3

Яку вдачу ліричної героїні виражають епітети «ясніші, ніж зорі», «вільно літати», «щастя таємне»?

варіанти відповідей

Романтичну й оптимістичну

Песимістичну й сумну

Щасливу й закохану

Розгублену та зневірену

Запитання 4

Які художні засоби є в рядку «Лунали б тоді мої мрії»?

варіанти відповідей

Метафора 

Епітет

Порівняння

Гіпербола

Запитання 5

Чому щастя ліричної героїні «таємне»?

варіанти відповідей

Сама не розуміє, в чому її щастя

Не хоче, щоб хтось знав про її почуття

«Воля» у всі часи була забороненою темою

Не всі можуть зрозуміти її щастя

Запитання 6

Який провідний мотив поезії?

варіанти відповідей

Волелюбність та оптимізм як невід’ємна частина людського буття

Бажання одужати та мати можливість співати пісні , виступати на сцені

Песимістичні настрої через загострення хвороби

Прагнення Лесі Українки змінити світогляд українців

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест