Драмі-феєрії властиві всі ознаки, ОКРІМ
Жанр твору «Лісова пісня
Слова
Не зневажай душі своєї цвіту,
Бо з нього виросло кохання наше!
Той цвіт від папороті чарівніший –
Він скарби творить, а не відкриває...- адресовані
У «Лісовій пісні» символом поетичної душі Лукаша є:
Серед персонажів «Лісової пісні» Лесі Українки не є фантастичною істотою:
«...молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на йому міниться барвами, від каламутно-жовтої до блакитної, і поблискує гострими золотистими іскрами» у творі «Лісова пісня»
«О, не журися за тіло!» - так починається монолог:
Лірична героїня поезії Лесі Українки готова "згинуть за теє". Мова йде про ...
Хто з персонажів «Лісової пісні» Лесі Українки звертається до Мавки з такими словами:
Минай людські стежки, дитино,
Бо там не ходить воля, - там жура
Тягар свій носить. Обминай їх, доню:
Раз тільки ступиш – і пропала воля! ?
Який персонаж «Лісової пісні» Лесі Українки символізує незнищенність матерії і безперервний рух природи в міфологічному часі?
У драмі-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки оспівано красу
Рятує Мавку від сокири Килини
Слова "Ой лишенько! Іще не починала! Ой мій упадоньку!Що ж ти наробила? Нездаренько!" сказала в творі
Слова "Я в серці маю те, що не вмирає!" належать
Чому Мавка у драмі „Лісова пісня” Лесі Українки під час жатви рішуче черкає серпом по своїй руці? Щоб:
Найбільше Мавка цінує в людині (Леся Українка „Лісова пісня”)...
Хто із зазначених героїв твору Лесі Українки „Лісова пісня” за логічним смислом зайвий: Мавка, Лісовик, Водяник, Лукаш, Перелесник, Потерчата?
«Я душу дав тобі? А тіло збавив!». Кому належать слова?
"... а він нам приятель. То він на жарт осикою та терличем лякає...Таж якби не він, давно б уже не стало сього дуба, що стільки бачив наших рад, і танців, і лісових великих таємниць". Хто і про кого так говорить?
Прокляття Килини ппретворює Мавку
Перше, що не сподобалося матері Лукаша у Мавці?
Бездуховність і обивательську обмеженість ("Лісова пісня" Лесі Українки) утілено в образі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома