Жанр твору Лесі Українки "Лісова пісня"
Головна проблема твору "Лісова пісня"
Про кого йде мова:
"Дуже молодий хлопець, гарний, чорнобривий, стрункий, в очах ще є щось дитяче; убраний так само в полотняну одежу, тільки з тоншого полотна; сорочка випущена… підперезана червоним поясом, коло коміра і на чохлах червоні застіжки; свити він не має, на голові бриль, на поясі ножик і ківшик з лика на мотузку"
Про кого йде мова:
«Молода повновида молодиця, у червоній хустці з торочками, у бурячковій спідниці, дрібно та рівно зафалдованій, так само зафалдований і зелений фартух з нашитими на ньому білими, червоними та білими стяжками… намисто дзвонить дукачами на білій пухкій шиї, міцна крайка тісно перетягає стан і від того кругла, заживна постать здається ще розкішнішою».
Про кого йде мова:
«…малий, бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці».
Про кого йде мова:
«…молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на ньому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими злотистими іскрами».
За стилем драма-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки:
Кому належать слова «Ну, як-таки, щоб воля та пропала?»
Якими словами описано місцину, де відбуваються події (пролог). Вказати усі правильні відповіді
Вказати усіх жителів лісового царства
Укажіть художній засіб, використаний у поданій цитаті.
"Ні, милий,
ти душу дав мені, як гострий ніж
дає вербовій тихій гілці голос"
Світогляд Лесі Українки формувався на основі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома