леся українка лісова пісня

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 929 разів
38 запитань
Запитання 1

За стилем "Лісова пісня" - твір

варіанти відповідей

Романтичний

Неокласичний

Неоромантичний

Експресіоністичний

Запитання 2

Хто перетворив Лукаша на вовкулака

варіанти відповідей

Мавка

Перелесника

Лісовик

Той, що в скалі сидить

Запитання 3

Запалює вербу, з якою згорає все господарство

варіанти відповідей

Лукаш

Перелесник

Лісовик

Килина

Запитання 4

"Лукава, як видра, хижа, наче рись"

варіанти відповідей

Мавка

Мати Лукаша

Русалка

Килина

Запитання 5

Килина і мати не стануть щасливими, бо

варіанти відповідей

До них вселилися злидні

Їх знищує власний егоїзм

Згоріло господарство

Вони не вжилися з лісовими істотами

Запитання 6

За жанром "Лісова пісня"

варіанти відповідей

Драма

Драматична поема

Драма-феєрія

Лірична драма

Запитання 7

Востаннє Мавка з'являється перед Лукашем в образі

варіанти відповідей

Загубленої долі

Дівчини в зорянім вінку

Русалки

Потерчата

Запитання 8

Якого героя описано словами: "Гарний хлопець у червоній одежі, з червнястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям"

варіанти відповідей

Куця

Лукаша

Того, що греблі рве

Перелесника

Запитання 9

Кого описано словами: "Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними й разом плавкими рухами, одежа на йому міниться барвами"

варіанти відповідей

Лукаша

Водяника

Перелесника

Того, що греблі рве

Запитання 10

У центрі уваги неоромантизму

варіанти відповідей

Індивідуальність, яка бореться зі злом, сірістю повсякденне

Персонаж, який бореться, доки не забракне сил, не вірить у краще життя

Герой, який змирився із життєвими негараздами, не вірить у краще життя

Звичайна пересічна людина

Запитання 11

Кого покохав Той, що греблі рве

варіанти відповідей

Мавку

Килину

Русалку

Царівну

Запитання 12

На якому музичному інструменті грав Лукаш

варіанти відповідей

На скрипці

На трембіті

На бандурі

На спілці

Запитання 13

Від чого Мавка врятувала Лукаша

варіанти відповідей

Від нападу вовків

Від трясовини

Від лісової пожежі

Від злого духа

Запитання 14

Що зробила Мавка для того, аби не жати жито?

варіанти відповідей

Накликала дощ

Порізала собі серпом руку

Поламала серп

Попросила Лукаша захистити її

Запитання 15

Хто промовляє слова: "Ну, як-таки, щоб воля - та пропала? Се так колись і вітер пропаде?"

варіанти відповідей

Дядько Лев

Лукаш

Мавка

Водяник

Запитання 16

Хто промовляє слова: "Не задиаляйся ти на хлопців людських. Се лісовим дівчатам небезпечно"

варіанти відповідей

Лукаш

Лісовик

Куць

Той, що греблі рве

Запитання 17

Малі, зморені істоти, в лахмітті, з вічним гризьким голодом на обличчі - це

варіанти відповідей

Потерчата

Злидні

Бісенята

Друзі Куця

Запитання 18

На кого перетворився Лукаш

варіанти відповідей

На привид

На вовкулака

На птаха

На дуб

Запитання 19

Кожна дія драми пов'язана

варіанти відповідей

З різними порами року

Зі зміною настрою головних героїв

З різними сюжетними лініями

З розвитком подій через діяльність героїв

Запитання 20

Хто перетворює Лукаша на вовкулаку

варіанти відповідей

Мавка

Перелесник

Лісовик

Той, що в скалі сидить

Запитання 21

"Ні! Я жива! Я буду вічно жити!" - проголошує

варіанти відповідей

Русалка

Мавка

Килина

Мати Лукаша

Запитання 22

Людську подобу Лукашеві повертає

варіанти відповідей

Мати

Мавка

Дядько Лев

Лісовик

Запитання 23

Установіть правильність подій казки-феєрії «Лісова пісня» :(Зазнач кілька варіантів відповіді).

варіанти відповідей

В дуплі старої верби прокидається Мавка

Водяник хоче Мавку утопити в болоті

Мавка перетворюється на вербу

Лукаш одружується з Мавкою

Лукаш і дядько Лев збираються будувати хату

Перелесник допомагає Килині розправитися з Мавкою

Запитання 24

Символом чого в драмі- феєрії "Лісова пісня" є образ дядька Лева      


варіанти відповідей

символ молодості, волі

символ гармонійного єднання з природою

символ приземленої людини

символ духовного очищення, відродження

символ дисгармонії людської натури

Запитання 25

Яка подія драми-феєрії «Лісова пісня» відбувається напровесні? 

варіанти відповідей

«Той, що в скелі сидить» забирає Мавку

Польова Русалка просить Мавку не жати жита 

Лукаш пробуджує Мавку грою на сопілці

Перелесник залицяється до Русалки польової

Водяник хоче Мавку утопити в болоті

Запитання 26

Хто з героїв-людей "Лісової пісні" знав ціну краси й гармонійного співіснування людини з природою?

варіанти відповідей

Килина

дядько Лев

Лукаш

Мати Лукаша

Запитання 27

Події в драмі-феєрії «Лісова пісня» розгортаються в такій послідовності:

варіанти відповідей

Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Лукаш одружується – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку – Мавка перетворюється на вербу

Мавка перетворюється на вербу – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку – Лукаш одружується – Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези

Лукаш одружується – Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Мавка перетворюється на вербу – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку

Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Мавка перетворюється на вербу – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку – Лукаш одружується

Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Мавка перетворюється на вербу – Лукаш одружується – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку

Запитання 28

Які основні проблеми порушує Леся Українка у "Лісовій пісні". (Зазнач кілька варіантів відповіді).

варіанти відповідей

проблема пошуку гармонії у житті;

внутрішня свобода людини;

люди­на й природа;

кохання, зрада, сімейне життя;

проблему еміграції

Запитання 29

“Ні! Я жива! Я буду вічно жити!” – проголошує поетеса у творі

варіанти відповідей

“Contra spem spero”      

“І ти колись боролась, мов Ізраїль”

“Лісова пісня”

“Слово, чому ти не твердая криця”

Запитання 30

Коли до Лукаша повертається здатність грати, його пісня

варіанти відповідей

є прощанням із коханою

приносить у світ тепло, цвітіння, відроджує кохання

у лісі все прокидається

вже не може допомогти Мавці

Запитання 31

“Діамантовим вінцем України” назвав “Лісову пісню”

варіанти відповідей

М. Коцюбинський

М. Рильський

Є. Сверстюк 

М. Жулинський

Запитання 32

Лісовик застерігає Мавку, щоб вона минала людські стежки, тому що

варіанти відповідей

у людей панує неправда  

лісові закони забороняють спілкуватися з людьми

люди не терплять лісових мешканці   

там не ходить воля, там жура носить тягар

Запитання 33

До одного літературного жанру належать обидва твори в рядку



  


  

  

варіанти відповідей

 А"Мартин Боруля", "Енеїда"

Б"Наталка Полтавка", "Камінний хрест"

 В"Intermezzo", "Гімн"

Г"Чорна рада", "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

Д"Лісова пісня", "Тіні забутих предків"

Запитання 34

Установіть відповідність між назвою літературного твору та наявним у ньому міфологічним образом.


Твір

1«Мойсей»

2«Тіні забутих предків»

3«Кавказ»

4«Лісова пісня»


Міфологічний образ

АНявка

БМеркурій

ВПрометей

ГАзазель

ДРусалка

варіанти відповідей

 1а, 2б, 3в, 4г

 1а,2г, 3д, 4б

1г, 2а, 3в, 4д

 1б, 2д, 3г, 4а

Запитання 35

Установіть відповідність між письменником і висловлюванням про нього.

1Іван Франко

2Іван Котляревський

3Ольга Кобилянська

4Леся Українка

А«Талановита буковинська письменниця внесла в наше письменство новий тон, новий спосіб писання, узятий з новішої німецької літератури та філософії…»

Б«Письменниця революційно-демократичного напряму кінця XIX – початку XX століття, учасниця загальнодержавного визвольного руху, полум'яний пропагандист ідей наукового соціалізму, вона оспівала "нащадків Прометея", разом з ними своєю творчістю світила "досвітні огні" революції, здобувши від народу величні й славні імена Дочка Прометея і Співачка досвітніх огнів...»

В«Малим хлопчиком бігав у темну ніч, оточений мороком холодних, мовчазних лемківських лісів, із острахом піднімав очі до таємничого неба, яке уявлялося йому, було пришпилене горючими цвяхами зір до безмежного простору вічності...»

Г Сучасники називали його "академією в одній особі", адже він володів чотирнадцятьмя мовами.

Д«Він урахував те, що біля колиски нової української літератури були вічно свіжі джерела – римські класики, яких у нас тоді знали, читали в оригіналах, а бурсаки-семінаристи мали звичай перелицьовувати та пересаджувати їх на український ґрунт...»

варіанти відповідей

 1г, 2д, 3а,4б

1г, 2д, 3в, 4а

1б, 2а, 3г, 4д

 1а, 2г, 3в, 4д

Запитання 36

Установіть відповідність між персонажем і його характеристикою.

Персонаж

1Той, щогреблі рве

2Водяник

3Лісовик

4Перелесник

Характеристика

А“Він древній, сивий дід, довге волосся і довга біла борода всуміш із баговинням звисають аж по пояс. Шати на ньому — барви мулу, на голові корона із скойок”

Б“Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на ньому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими злотистими іскрами”

В“Гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима”

Г“Малий бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці”

Д“Старий чоловік, поважний і дуже добрий з виду; по-поліському довге волосся білими хвилями спускається на плечі з-під сивої повстяної шапки-рогатк

варіанти відповідей

1б, 2а, 3г, 4в

1а, 2д, 3б, 4г

1б, 2в, 3а, 4д

1г, 2а, 3б, 4д

Запитання 37

Установіть відповідність між назвою та проблемою (темою) художнього твору.


Назва твору

1«Вальс меланхолійний»

2«Інтетермецо»

3«Лісова пісня»

4«Мойсей»


Проблема (тема) твору

А роль митця в суспільстві

Бборотьба духовності з буденщиною

Ввзаємини вождя і народу

Гзамилування рідною природою

Д емансипація жінки

варіанти відповідей

1д, 2а, 3б, 4в

1а, 2б, 3д, 4в

1д, 2б, 3в, 4а

1б, 2а, 3д, 4в

Запитання 38

Укажіть , які репліки належать Мавці ..

варіанти відповідей

 




варіанти відповідей

а)  Ну, як-таки щоб воля — та пропала? Се так колись і вітер пропаде!

  б)  Ні! я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає.

  в)  То се тут люди будуть? Ой ті люди з-під стріх солом'яних! Я їх не зношу! я не терплю солом'яного духу!

  г)  Ой скажи, дай пораду, як прожити без долі!

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест