Жанр твору Л. Українки " Лісова пісня".
Композиційно цей твір складається з прологу і 3 частин.
Події в драмі-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки розгортаються в такій послідовності:
Оспівано красу Волині у творі:
Дуже молодий хлопець, гарний, чорнобривий, стрункий, в очах ще є щось дитяче; убраний так само в полотняну одежу, тільки з тоншого полотна; сорочка випущена… підперезана червоним поясом, коло коміра і на чохлах червоні застіжки; свити він не має, на голові бриль, на поясі ножик і ківшик з лика на мотузку»- це характеристика
Словами «Не зневажай душі своєї цвіту, / бо з нього виросло кохання наше!» Мавка намагається
Хто й до кого звертається зі словами «Ой скажи, дай пораду,/ як прожити без долі!»
Найбільшою цінністю для Мавки є
Що вплітає Лукаш в коси Мавці?
Прочитайте уривок.
Туман на озері білими хвилями прибиває до чорних хащів; очерет перешіптується з осокою, сховавшись у млі. З гущавини вибігає Мавка, біжить прудко, мов утікаючи; волосся їй розвіялось, одежа розмаялась.
Який художній засіб у ньому не використано?
Кому з героїв драми належать слова «Ну, як таки, щоб воля — та пропала? Се так колись і вітер пропаде!»
Драмі-феєрії властиві всі ознаки, ОКРІМ
Місце дії твору
Про кого йде мова у таких рядках: «Таж якби не він, давно б уже не стало сього дуба»?
При першій зустрічі з Мавкою Лукаш найбільше здивувався її
У рядках «тільки – смутно, що не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись» мова йде про
У фіналі твору Мавка з’являється Лукашеві в образі
До кого ти подібна?До служебки,
зарібниці, що працею гіркою
окрайчик щастя хтіла заробити
і не змогла, та ще останній сором
їй не дає жебрачкою зробитись, - цими словами дорікає Мавці :
Слова «знаю, як з чим і коло чого обійтися: де хрест покласти, де осику вбити» належать
У пролозі до твору діє такий персонаж
Чому Мавка у драмі „Лісова пісня” Лесі Українки під час жатви рішуче черкає серпом по своїй руці? Щоб:
Найбільше Мавка цінує в людині (Леся Українка „Лісова пісня”)...
Який персонаж «Лісової пісні» Лесі Українки символізує незнищенність матерії і безперервний рух природи в міфологічному часі?
Назвіть характерний для письма Лесі Українки творчий метод, що полягає в поєднанні гармонії ідеалу з життєвою правдою.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома