Основна думка твору "Як дитиною бувало..."
Коли і де народилася Леся Українка?
2.Установіть відповідність (Леся Українка "Тиша морська").
Художній засіб
1. Епітет
2. Метафора
3. Зменшувально- пестливі слова
4. Риторичні оклики
5. Повтори (тавтологія)
Приклад
А. час гарячий, з весельця ...золото спадає, країна світла та злотистої блакиті, рине хвилечка, шляхом поплисти, в’ється стежечка злотиста, в краю вічного проміння;
Б. ясне небо, ясне сонце, ясні хмарки, злотиста блакить, тихий плескіт, хвилечка перлиста, стежечка злотиста, щире золото, золотим шляхом, підводнії каміння, вічне проміння;
В. "...бува негода в світі!", "...шляхом поплисти!"
Г. ледве-ледве; ясне небо, ясне море, ясні хмарки, ясне сонце; поплисти... попливла;
Д. віконце, хмарки, хвилечка, човенцем, стежечка, з весельця.
варіанти відповідей
7.Героєм якої поезії Лесі Українки є лицар ?
8.Що символізує "підводнеє каміння" у поезії Л.Українки"Тиша морська"?
9.Хто підібрав псевдонім «Леся Українка» майбутній поетесі?
З якого твору ці рядки:
«Ясне небо, ясне море,
Яснi хмарки, ясне сонце.»
Тема поезії "Тиша морська"
Позначте епітети у творі
Визнач назву твору за рядками:
"Я дивилась на малюнках
Не на гордих переможців,
Що, сперечника зваливши,
Промовляють люто: "Здайся!".
У дитячі роки лірична героїня твору "Мрії" бажала:
"Ти мене убити можеш, але жити не примусиш", — так відповіла лицарю та, яку він завоював. Це:
Сплетіння квітів на вікні у поезії "Мрії" лірична героїні порівнює з:
Які художні засоби використала Леся Українка у рядках:
Мріє стеля надо мною,
Мов готичнеє склепіння?
Під час поєдинку двох мужів лірична героїня надавала перевагу:
Продовжіть рядки з твору Леся Українки "Тиша морська"..."Виглядаю у віконце:..."
Які назви кольорів вжито в поезії "Тиша морська"?
Які риси характеру Лесі Українки проявляється в наведених нижче рядках?
Як дитиною, бувало,
Упаду, собі на лихо,
То, хоч в серце біль доходив,
Я собі вставала тихо.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома