Леся Українка визначила жанр свого твору "Давня казка", а саме:
У якій країні проживав поет?
Куди приходив поет приходив навесні щодня на розмову?
Своїм багатством поет називає все, ОКРІМ
На якому музичному інструменті грав поет?
З яким проханням звернувся Бертольд до поета?
Що допомогло війську Бертольда здолати столицю, яка не піддавалася довгий час?
Що взяли собі у спадок поетові нащадки?
Поета у творі поетеса називає:
Слово поета «всім давало»:
Кому з героїв твору належать слова: «Гей! — обережно, Віку збавите людині!»?
Для Лесі Українки образ поета з твору "Давня казка" - це
Лицар, уперше зустрівшись з поетом, образився на того, бо поет
Справжнім щастям для поета було мати
Поет за послугу, надану Бертольдові, хотів отримати
Бертольдо став заводити «інші звичаї» у краю, бо
У піснях, з якими співці ходили по місту, співалося про
Поет відмовився від «золотих лаврів», бо
Поет довелося доживати свого віку
З якого дерева посипалися квіти у вікно до героїні поезії Лесі Українки «Давня весна»:
З якого твору Лесі Українки уривок:
"Лунали б тоді мої мрії І щастя моє таємне".
Мотив поезії "Хотіла б я піснею стати..."
Яснії зорі, спів дзвінкий, море хибке, щастя таємне - назвіть художній засіб
Лірична героїня вірша "Хотіла б я піснею стати..." утверджує думку, що ...
У творі Лесі Українки «Давня весна»
Хто раз у раз відвідував поета?
Справжнє прізвище Лесі Українки
У вірші "Хотіла б я піснею стати..." поєднано філософську лірику з
Основною проблемою поеми "Давня казка" є
"Не поет, хто забуває / Про страшні народні рани..." - це слова
Де поховано Лесю Українку
Ідея поеми " Давня казка"( дві відповіді)
Визначте тему поеми Лесі Українки «Давня казка»
Проблематика твору Лесі Українки "Давня казка" :
Мотив гармонійного єднання людини з природою простежується в поезії Лесі Українки:
Мотив поезії "Хотіла б я піснею стати":
Основна думка поезії "Хотіла б я піснею стати":
Хто ще з сім'ї Л. Українки був/була письменником?
Леся Українка визначила жанр свого твору "Давня казка", а саме:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома